En måske tilløben kat...
Fra : Britta Larsen

Dato : 01-08-02 06:42

Hej NG.

Her de sidste par aftner har vi haft en kat til at sidde ude ved vores kat
løbegård. Umidelbart er min vudering en gårdkat, den var en langhåret
huskat, hvor man virelig kunne mærke i pelsen at den ikke er inde kat. Den
virker også til at være ok med mad, den var ikke tynd, men heller ikke tyg.

Vores hankat Billy og den fremede sad og "snakkede" samme hele aftenen (lød
sjovt). De sloges heller ikke gennem hegnet, men Billy ville så gerne lege
med den, men det kunne han jo ikke komme til gennem hegnet. Det lød så sødt
da de "snakkede" sammen, det var ikke den der høje katte jammer så tit kan
opstå mellem hankatte, den var bare stille og fredelig.

Jeg kunne kun lige få lov til at røre ved den når den syntes (for mig
virkede det som en hun kat) Hun virkede ikke bange for mennesker, men hun
lignede heller ikke en der var i kontakt med mennesker hverdag.

Har valgt at se tiden an og se om hun bliver ved med at komme. Hun er her
indtil vi lukker vores kat ind om aftenen og går i seng, så er hun væk igen.

M.v.h.

Britta Larsen