A7V333
Fra : Ronnie

Dato : 31-07-02 23:36

Jeg har lige købt et a7v33 + en Xp2000+ og 512DDR ram. Den skulle kunne køre
1667 MHz, men så går den ned den slukker simpelthen mit i det hele. Jeg kan
kun få den til at køre 1200 og lidt til..
Håber der er nogen der kan hjælpe mig
på forhånd tak.
M.V.H Ronnie

Fra : K E Nielsen

Dato : 01-08-02 02:19

Er CPU tilstrækkeligt kølet?

Fra : Ronnie

Dato : 01-08-02 08:28

ja den ligger på 60 grader thermal take 7

Fra : -= KG =-

Dato : 01-08-02 14:54

> [...]
kan
> kun få den til at køre 1200 og lidt til..

Hvilken strømforsyning har du? Jeg kører med de samme specs som dig uden
nævneværdige problemer.

Fra : jensen

Dato : 01-08-02 15:54

"Ronnie" <Ronnie@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> kun få den til at køre 1200 og lidt til..

hvad ram køre du med , prøv at sæt volt ned på dem , kik her

http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/06/16/2536015

jensen