GPRS i En Nokia 3510
Fra : Tobias H. Klint

Dato : 31-07-02 22:59

Hej i gruppen
jeg har lige købt en nokia 3510. men jeg ved ikke hvad det der GPRS er der
nogen af jer der ved det.

hvad er GPRS......?
Og hvad koster det?????

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

Icq:162025029

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 31-07-02 23:53

> jeg har lige købt en nokia 3510. men jeg ved ikke hvad det der
> GPRS er der nogen af jer der ved det.

Se tidligere tråd Tobias. Du glemmer desuden at fortælle hvilken
udbyder du har.

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-08-02 08:24

"Simon Jørgensen" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Se tidligere tråd Tobias. Du glemmer desuden at fortælle hvilken
> udbyder du har.

Jeg har Sonofon

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-08-02 13:33

"Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@hoymail.com> wrote in

> Jeg har Sonofon

Prøv da at spørge de rare Sonofonpiger om det

Flemming

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-08-02 13:47

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> "Tobias H. Klint" <Tobias_H_Klint@hoymail.com> wrote in

> Prøv da at spørge de rare Sonofonpiger om det
>
> Flemming

Nå ja men hvis nu jeg kunne slippe for det ikke....

Mvh
Tobias Klint

ICQ: 162525029

Fra : Jens Bjargum

Dato : 01-08-02 16:02

> Jeg har Sonofon

Se her

http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/service_og_produkter/mobil/abonnemente
r/GPRS/gprs.shtml

http://www.sonofon.dk/index.asp?page=/service_og_produkter/asp/produkt.asp%3
FP_PRODUKT%3DGPRS%26P_TYPE%3D%26P_KATEGORI%3DPriser%2520og%2520betingelser%2
6Priser%3D1

Jens

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-08-02 21:55

"Jens Bjargum" <nyhedsgruppe@nospambjargum.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
FP_PRODUKT%3DGPRS%26P_TYPE%3D%26P_KATEGORI%3DPriser%2520og%2520betingelser%2

De virker ikke?

Fra : Jens Bjargum

Dato : 02-08-02 00:07

> De virker ikke?

Jo, du skal bare sørge for at få hele linket med. Kopier det ind i din
browser, så virker det

Jens

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 02-08-02 00:10

> Jo, du skal bare sørge for at få hele linket med. Kopier det ind i
> din browser, så virker det

Ellers er de her :

http://makeashorterlink.com/?I28562A61

http://makeashorterlink.com/?C19521A61

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 02-08-02 21:59

> Jo, du skal bare sørge for at få hele linket med. Kopier det ind i din
> browser, så virker det
>
> Jens

Tak for hjælpen

Fra : Fischer

Dato : 01-08-02 13:58

Se: news:84h09.2290$U32.40080@news01.chello.no...

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-08-02 21:54

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Se: news:84h09.2290$U32.40080@news01.chello.no...

Hej Tak for hjælpen

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

Hej Tobias.
GPRS er highspeed data
gør WAP meget meget hurtigere..

http://www.kandu.dk/

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

Hej Tobias.

Fra : ASC

Dato : 07-08-02 12:50

Tobias H. Klint <Tobias_H_Klint@hoymail.com> wrote in article
<3d485d84$0$73533$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hej i gruppen
> jeg har lige købt en nokia 3510. men jeg ved ikke hvad det der GPRS er
der
> nogen af jer der ved det.
>
> hvad er GPRS......?
> Og hvad koster det?????
>
> Med Venlige Hilsen
> Tobias Klint
>
> Icq:162025029

Hej Tobias,

jeg går ud fra at du har tegnet et GPRS abonnement hos SONOFON.

Hvis dette er tilfældet, kan du på følgende enkle måde, få din telefon til
at virke med GPRS:

send en sms med følgende tekst: WAP GPRSn
send den til følgende nr.: 20 666 666

hurtigt herefter får du en installationsSMS retur, som du blot skal
acceptere.
Så virker det!

Til dem, som måtte have en Ericsson telefon er der en tilsvarende løsning:
send en sms med følgende tekst: WAP GPRSe
send den til følgende nr.: 20 666 666

også her modtager man en installations SMS, som skal accepteres.

mvh
Aage Schrader