MS Windows
briani 27239
Edonkey og Overnet
Fra : BlackOut

Dato : 31-07-02 22:03

Er lige begyndt at bruge edonkey igen, men har problemer!

Er der ngoen der ligger inde med en URL med en opdateret serverliste? De
gamle ser ikke ud til at virke.

Er der nogen der kan få Overnet til at virke? Jeg kan nemlig ikke!

Fra : Simon Kamber

Dato : 31-07-02 22:32

On Wed, 31 Jul 2002 23:02:46 +0200, "BlackOut"
<ea_postbox@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der kan få Overnet til at virke? Jeg kan nemlig ikke!
Mit virker fint, er er bare ikke nok kilder til at hente nogetsomhelst
endnu.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-07-02 23:32

Kig lidt her: http://tdn.no-ip.org/pl/tdn.pl

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.