Hitman1?
Fra : Ultimativos

Dato : 31-07-02 21:08

Jeg så forleden et indslag i tv-avisen, hvor de omtalte "Hitman 2" (som vist
nok kommer til september). Er "Hitman 1" værd at investere i?
m.v.h.

Fra : Herold

Dato : 31-07-02 21:17

> Jeg så forleden et indslag i tv-avisen, hvor de omtalte "Hitman 2" (som
vist
> nok kommer til september). Er "Hitman 1" værd at investere i?

Ja, det vil jeg selv mene. Det har ihvertfald sine gode øjeblikke...

Fra : MaRk

Dato : 31-07-02 21:20

"Herold" <jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> skrev i en meddelelse
> vist
>
> Ja, det vil jeg selv mene. Det har ihvertfald sine gode øjeblikke...

Det har en hel del af dem!!

Fra : Seth

Dato : 31-07-02 22:31

"Ultimativos" <"prikke@mail.dk"> skrev i en meddelelse
> Jeg så forleden et indslag i tv-avisen, hvor de omtalte "Hitman 2" (som
vist
> nok kommer til september). Er "Hitman 1" værd at investere i?
> m.v.h.

Stadigvæk en af mine favoritter...
Spillet er utroligt realistisk mht. når man skyder fjender (eller uskyldige?
hehe...)... dvs. måden de falder på eller hvordan ben og arme bevæger sig..
eller blot måden at skyde en person foran et bord..han ryger simpelthen
bagover og man kan se hvordan han langsomt glider ned af bordet....alene de
effekter har fået mig til at spille flere missioner igen og igen.

Selv til afslapning er det griner...

"Traditions of the trade" er f.eks. kanon sjov, da den foregår på et
hotel.....for sjovt at rende rundt med en mp5 og jagte gæsterne.

blot min 5 øre, men sikkert mange som er uenige med mig

Mvh

Seth

Fra : david

Dato : 03-08-02 16:50

> [...]
de
> effekter har fået mig til at spille flere missioner igen og igen.

Disse dele af hitman var altså rigtig nok fedt. Men det tog altså også en
hel del processorkraft netop dissse ting.

Hitman 1 har en utrolig dårlig missionbriefing.
Der var mange irriterende og åndsvage svage sider i 1. Derfor forventer jeg
ikke meget af Hitman 2. Jeg forventer nemlig at spillet ikke vil være
gennemarbejdet nok. Efter hitman 1 at dømme udfra. Deus Ex 1 lover mere om
Deus ex 2 (ikke udkommet), end hvad hitman 1 lover om hitman 2. Bare for
sammenligning.
Køb kun 1 for måske at lige sanse lidt om hitman. For selve Cool' heden i
hitman er værd at få fat i inden du begiver dig til 2'eren.

og hehe.. så har du sikkert bestemt dig før jeg har skrevet dette!!!
Så det er totalt meningsløst at svare og skrive alt dette. Men det er mit
eget valg at skrive det alligevel.
-
david

Fra : Simon Kamber

Dato : 31-07-02 22:32

On Wed, 31 Jul 2002 22:07:58 +0200, "Ultimativos" <"prikke@mail.dk">
wrote:

>Jeg så forleden et indslag i tv-avisen, hvor de omtalte "Hitman 2" (som vist
>nok kommer til september). Er "Hitman 1" værd at investere i?
Det synes jeg, men det har bare det problem at længere inde i spillet
bliver banerne for lange og der er ingen mulighed for at save i
banerne. Det er ikke sjovt når man for 5. gang har spillet sig en halv
time ind i samme bane og så dør.

Et andet problem er at visse af banerne er designet som "lige på og
hårdt" baner hvor der ikke er mulighed for stealth. Det er ikke godt
fordi Hitmans kampsystem ikke er gearet til den slags.

Har ikke undersøgt Hitman 2, men tror det ville være en god idé at
vente, da jeg vil regne med at de store problemer fra 1'eren er
rettet.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Nano**

Dato : 31-07-02 23:32

> [...]
vist
> nok kommer til september). Er "Hitman 1" værd at investere i?

et af mine ynglings spil, har gennemført det et par gange alle på
forskellige måder.
Først løb jeg rundt med mp5 og skød alle, men nu nakker jeg kun de
nødvendige og med kniv eller fibertråd, det gør det svært og rigtig sjovt