MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Opstart af win XP
Fra : Morten Lyngsø

Dato : 31-07-02 19:52

Er det muligt at få win xp til at starte helt, uden at skulle klikke sig ind
som bruger. Jeg er den eneste der bruger maskinen.

/ml

Fra : Madsen

Dato : 31-07-02 20:32

Morten Lyngsø skrev:

> Er det muligt at få win xp til at starte helt, uden at skulle
> klikke sig ind som bruger. Jeg er den eneste der bruger maskinen.

Prøv at gå ned i Start > Kør og skriv: control userpasswords2
(Efterfulgt af et klik på OK eller et tryk på Enter-tasten)

Vælg fanebladet Brugere og fjern fluebenet i 'Brugere skal
angive brugernavn og password for at logge på denne maskine'
og klik på OK. Du vil så sikkert blive bedt om at indtaste det
brugernavn og adgangskode som automatisk skal bruges ved logon
fremover.

Madsen.

Fra : Mr. Larsen

Dato : 31-07-02 20:36

"Morten Lyngsø" <mortenly@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at få win xp til at starte helt, uden at skulle klikke sig
ind
> som bruger. Jeg er den eneste der bruger maskinen.
>
> /ml
1. click on "Start" - then click on "Run" - and type
"control userpasswords2"
2. click OK
3. On the Users tab, clear the "Users must enter a user name and password to
use this computer" check box and click "Apply".
4. A dialog will appear that asks you what user name and password should be
used to logon automatically, just click "OK".

Then go to Control Panel / User Accounts, and click "Change the way users
log on or off", and untick both "Use the Welcome Screen" and "Use Fast User
Switching"

copy fra www.tweakxp.com