ZoneAlarm - FREE-version
Fra : Keld Sørensen

Dato : 01-08-02 16:49

Er der slet ingen her, som har erfaring med ZA ?

Iflg. beskrivelsen SKULLE den kunne fungere således:

Installeres på alle maskiner i netværket.
Opret en lokalzone med IP-adresserne på netværket
Lokalzonen SKULLE så ikke låses - MEN DET GØR DEN - hvorfor ?

Gode ideer modtages gerne.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 01-08-02 01:00

"Keld Sørensen" <KS@KS-DATA.DK> wrote:

>Er der slet ingen her, som har erfaring med ZA ?

Prøv at spørge i dk.edb.sikkerhed.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-02 12:05

S T I L D I T U R ! ! !

Fra : Thomas Demant

Dato : 01-08-02 14:03

> S T I L D I T U R ! ! !
Lad være med at råbe ad folk, bare fordi de ikke har stillet deres ur
rigtigt!

--
Thomas

Fra : ebbe

Dato : 02-08-02 13:41

Hej Keld
> [...]
> Opret en lokalzone med IP-adresserne på netværket
> Lokalzonen SKULLE så ikke låses - MEN DET GØR DEN - hvorfor ?

Har du husket at skrue ned for sikkerheden på indersiden - ja sikkert!
Måske har du ikke markeret godt nok, hvad der er indenfor og udenfor?
Du er velkommen til at maile screenshots af dine indstillinger, jeg har
brugt za en hel del efterhånden, og jeg har osse på et tidspunkt haft
problemer der lignede dine. Kan dog ikke liige huske hvordan jeg løste dem.
ebbe

Fra : Keld Sørensen

Dato : 04-08-02 08:05

Tak for dirt svar - jeg prøver at få noget dokumentation lavet.

mvh Keld Sørensen

Fra : Günther Pedersen

Dato : 03-08-02 12:11

Udover dette skal du chekke at "firewall - Zones" har satte de rigtige Zoner
på dit netværkskort. Står din adapter til "internet" gælder reglerne for
intermet (ingen netbios og fildeling). Den skal stå på trusted for at virke
som LAN.

Venlig hilsen
Günther