hvsd betyder de her warnings
Fra : dudsen

Dato : 31-07-02 16:42

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fdudsen.rapanden.dk&warning=1&profile=none
hvad mener de med Line : 11 Level : 1 You have no color with your
background-color : body
når background-color : #ffff00;
--
Daniel Udsen
You will be the last person to buy a Chrysler.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 31-07-02 17:01

dudsen wrote:

> [...]
> hvad mener de med Line : 11 Level : 1 You have no color with your

Den vil gerne have angivet en farve til teksten med f.eks. color:#000000

De heligste hilsner

Fra : Jørn Andersen

Dato : 31-07-02 17:02

On Wed, 31 Jul 2002 17:42:21 +0200, dudsen <dudsen@gjk.dk> wrote:

> [...]
>hvad mener de med Line : 11 Level : 1 You have no color with your

Ja, men hvad er color?

Humlen er, at man bør sætte color og background-color parvis.

Årsagen er at hvis en bruger fx har valgt at hun/han foretrækker at se
på gule bogstaver og har sat det i sit bruger-stylesheet, og du så
kommer og siger at baggrundsfarven skal være gul *uden* at sige noget
om forgrundsfarven, så kan du selv gætte, hvor meget brugeren får ud
af den side :)

I dette tilfælde er det måske ikke så sandsynligt, men pointen er at
der sagtens kan forekomme uheldige kombinationer af
forfatter-stylesheets og bruger-stylesheets. Derfor bør man sætte
farverne parvis.

body {
background-color:#ffff00;
color:#000000;