Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon A-40: Kan det virkelig passe !!!
Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 31-07-02 16:33

Kan det virkelig passe, at et Canon A-40 ikke er til at opdrive. Nu har jeg
ringet rundt til hvad der er, at ringe til i Fredericia, Kolding og Vejle og
nothing.

Nu lige som jeg har kastet min kærlighed på dette kamera. Det ville jo være
dejligt at prøve apparatet inden køb men ak og ve.

Triste hilsner
Jørgen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-07-02 16:51

"Jørgen Terkelsen" skrev i en meddelelse

> Kan det virkelig passe, at et Canon A-40 ikke er til at opdrive. Nu har jeg
> ringet rundt til hvad der er, at ringe til i Fredericia, Kolding og Vejle og
> nothing.

Ifølge WWW.EDBPRISER.DK er der en del, der skriver, at de har det på lager
- har du prøvet nogle af dem ?

Hvis nogle af dem er i nærheden af dig ?

> Nu lige som jeg har kastet min kærlighed på dette kamera. Det ville jo være
> dejligt at prøve apparatet inden køb men ak og ve.

Det forstår jeg godt - jeg er også glad for mit !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 31-07-02 21:02

> Ifølge WWW.EDBPRISER.DK er der en del, der skriver, at de har det på lager
> - har du prøvet nogle af dem ?
>
> Hvis nogle af dem er i nærheden af dig ?

Det vil jeg prøve, det har jeg faktisk ikke lige tænkt på.

Mvh.
Jørgen

Fra : Jørgen Terkelsen

Dato : 31-07-02 21:23

> Det vil jeg prøve, det har jeg faktisk ikke lige tænkt på.

Jeg har undersøgt sagen og de nærmeste butikker ligger i Viborg og Odense,
så det kan man ikke lige kalde i nærheden. Men men men, man må jo af og til
arbejde for sagen, ik´.

Mvh.
Jørgen

Fra : Pipeline

Dato : 02-08-02 01:16

Jeg har læst at A40 næsten er udsolgt i hele Europa. Canon har problemer med
at levere til efterspørgelsen, men i slutningen af august skulle der igen
være masser af A40.

http://www.powershot-a.com/mb/viewtopic.php?t=1730

MVH
Pipeline