MS Windows
briani 27239
Studielicens nu i hus, men et nyt problem ~
Fra : Gitte

Dato : 31-07-02 15:22

Hej.
Nu er jeg kørende på min egen Windows XP studielicens, og alt er i orden ...
næsten. For min Internetbank, Nykredit bank, vil have, at man installere en
Java Virtuel etellerandet, og der kommer også en dialogboks med henvisning
til Microsoft. Problemet er, at når jeg så klikker på denne henvisning, så
står der på Microsoft's web-side, at de ikke mere understøtter automatisk
installering af denne Java-dims. Men der står intet om, hvad man så gør. Kan
jeg så ikke bruge min Internetbank fra Nykredit i Windows XP?

Gitte O.

Fra : Svend Emil

Dato : 31-07-02 15:28

> [...]
Kan
> jeg så ikke bruge min Internetbank fra Nykredit i Windows XP?

Jojo, det kan du sagtens, JVM ligger her:
http://java.sun.com/getjava/download.html
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Sune

Dato : 31-07-02 16:00

On Wed, 31 Jul 2002 16:28:09 +0200, "Svend Emil"
<svendemil@hotmail.com> wrote:

>Jojo, det kan du sagtens, JVM ligger her:
>http://java.sun.com/getjava/download.html

Suns egen version *stinker*!

Jeg har kørt med MS Virtual Machine siden XP blev frigivet og har
aldrig haft et problem med den.

Siden jeg i går installerede Suns JVM på en fuldstændig nyinstalleret
maskine, er min browser 'gået i bro' omkring 10 gange på grund af JVM.

Mvh
Sune

Fra : Morten

Dato : 31-07-02 15:31

> [...]
> Java Virtuel etellerandet, og der kommer også en dialogboks med henvisning

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen, til 29/7, kl. 23:01, hvor du finder et
indlæg med titlen 'hvor hentes java'.

Mvh.
Morten

Fra : Svend Emil

Dato : 31-07-02 15:32

> Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen, til 29/7, kl. 23:01, hvor du finder
et
> indlæg med titlen 'hvor hentes java'.

Du kunne da lige med det samme give linket, når du nu alligevel har brugt
tiden på den præcise dag og klokkeslet! ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Peter T.

Dato : 31-07-02 15:53

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> wrote in

> et
>
> Du kunne da lige med det samme give linket, når du nu alligevel har
> brugt tiden på den præcise dag og klokkeslet! ???

Nej. Det er god netikette at man lige kigger gruppen igennem, inden man
spørger. For faktisk findes Gittes svar i to forskellige tråde både den
28. og 29 juli. :)

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Morten

Dato : 31-07-02 16:07

> Du kunne da lige med det samme give linket, når du nu alligevel har brugt
> tiden på den præcise dag og klokkeslet! ???

Det har du ret i. Men Peter har nu også ret. Jeg havde nu faktisk tænkt mig
at sende linket med, men glemte det.

Humlen er, at giver man ikke linket, fremstår indlægget opdragende og dermed
lidt fornærmende, men spørgeren vil huske at lede selv en anden gang. Og den
fremgangsmåde bør man vel kun bruge over for gentagelsestilfælde.
Nu kan jeg ikke lige huske at have set Gitte komme indlæg før, hvilket var grunden
til, at jeg ville have sendt linket med.
Beklager

Mvh.
Morten

Fra : Gitte

Dato : 31-07-02 21:26

Hej Morten.
Tak for hjælpen, og ja, jeg skulle selvfølgelig have set mig bedre for.
Undskyld.

Jeg har nu hentet den fra dk.binaer, men er det lovligt at bruge den?

Gitte O.

Fra : Edmund

Dato : 31-07-02 16:26

Morten skrev:

> Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen, til 29/7, kl. 23:01, hvor du
> finder et indlæg med titlen 'hvor hentes java'.

Hvis man kigger tilbage i grupperne skal man ikke bruge dette link
http://www.it-support.dk/homebank
Det er en gammel version.3802, den nye heder 3805 som indeholder
en sikkerheds opdatering
--
Mvh Edmund

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-07-02 19:23

En eller anden har postet den i dk.binaer, hvor den kan hentes p.t.

Kurt

Fra : Gitte

Dato : 31-07-02 21:13

> En eller anden har postet den i dk.binaer, hvor den kan hentes p.t.
>
> Kurt

Hej.
Tak for det. Jeg har hentet den nu.

Gitte O.

Fra : Spacemann

Dato : 01-08-02 20:04

hvor har du købt den??

for hvor meget??

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Gitte

Dato : 01-08-02 21:48

"Spacemann" <spacemann@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hvor har du købt den??
>
> for hvor meget??
>
> --
> Spacemann
> ICQ: 144131050

Hej Spaceman.
Jeg har købt den hos Zitech for 620,- kr. Som nævnt får man det hele med
hjem med det samme. Nemmere kan det da ikke være *S*

Gitte O.