MS Windows
briani 27239
- åbne Link
Fra : Aage Pedersen

Dato : 31-07-02 13:24

Jeg har tidligere spurgt her, men måske har jeg formuleret mig for
dårligt da jeg ingen svar har fået.
Mit problem er at jeg ikke kan åbne alle link, nogle går det fint med
mens andre overhovedet ikke reagerer, mit styresystem er Windows XP og
problemet er opstået ret pludseligt.
Hvis nogen har en løsning vil jeg være meget taknemmelig, hilsen Aage

Fra : Morten

Dato : 31-07-02 13:40

> Jeg har tidligere spurgt her, men måske har jeg formuleret mig for
> dårligt da jeg ingen svar har fået.

Hvis du gav lige så få informationer sidst, kunne det være en mulig
forklaring

Kan du ikke give eksempler på disse links?
Er det fx når du højreklikker på linket og vælger 'Åbn i et nyt
vindue'? Det virker nemlig ikke altid.

Mvh.
Morten

Fra : Aage Pedersen

Dato : 31-07-02 15:46

> [...]
problemet er opstået ret pludseligt.

> Kan du ikke give eksempler på disse links?
> Er det fx når du højreklikker på linket og vælger 'Åbn i et nyt

Hej Morten og alle andre - det er hvad enten jeg
dobbeltklikker eller højreklikker og vælger åbn der intet sker, jeg kan
højreklikke og vælge 'kopier genvej' for derefter at sætte ind i
adresselinjen og derved komme på linket.
Hilsen Aage

Fra : Christian Andersen

Dato : 31-07-02 16:53

Aage Pedersen wrote:

> [...]
> højreklikke og vælge 'kopier genvej' for derefter at sætte ind i
> adresselinjen og derved komme på linket.

Har du været inde i Kontrolpanel - Administrative værktøjer - Services og
pille?

(Ovenstående liste er taget efter hukommelsen, jeg kører med en engelsk
Windows 2000 og kørte med en engelsk Win XP)

Da jeg var inde og pille og slukkede den service der hed RPC, skete det
du beskriver nemlig for mig. Det var dog på Windows 2000.

--
..signature

Fra : Aage Pedersen

Dato : 01-08-02 09:54

> Har du været inde i Kontrolpanel - Administrative værktøjer - Services og
> pille?
Hej Christian - nej lige der har jeg ikke *pillet' men ellers kan
jeg ikke sige mig fri for at have lavet 'ravage' men hvad gjorde du for at
komme problemet til livs ?
Hilsen Aage

Fra : Morten

Dato : 31-07-02 17:02

> [...]
> højreklikke og vælge 'kopier genvej' for derefter at sætte ind i
> adresselinjen og derved komme på linket.

Det lyder lidt underligt. Har du justeret på sikkerhedsindstillingerne,
så de lukker af for snart sagt alt?

Måske du har held med denne metode:
http://www.wintip.dk/artikler/rep_ie.htm

Eller måske du skulle stille spørgsmålet i browsergruppen, hvor
de sikkert har set problemet før:

Mvh.
Morten