Hjælp til Gangsters - Organised Crime
Fra : Kent Christensen

Dato : 31-07-02 11:48

Hej

Ja, mit ovenstående indlæg er OT, men det er dette ihvertfald ikke:

Der står i manualen, at man kan se hvilken dommer og statsadvokat (DA)
der er sat på sagen, når nogle af éns gangstere bliver fængslet. Nu har
jeg haft nogle gangstere fængslet i flere uger (turns) uden jeg har kunnet
finde nogle oplysninger om dommere eller statsadvokat i min advokats
rolodex.

Hjælp ønskes.........

Vh
Kent

Fra : Kent Christensen

Dato : 01-08-02 21:51

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3d47bf47$0$158$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> jeg haft nogle gangstere fængslet i flere uger (turns) uden jeg har kunnet
> finde nogle oplysninger om dommere eller statsadvokat i min advokats

Der må da være nogen derude, der kan hjælp mig med problemet.
"Gangsters: Organised Crime" er et kendt og særdeles godt spil. Selvom
det ikke er helt nyt, spilles det stadigt af mange - såvidt jeg ved .

Jeg har ledt på mange, mange forskellige sites, men desværre har jeg endnu
ikke fundet hjælp.

Vh
Kent