YES Breth igen igen YES YES
Fra : marianne hellemose

Dato : 31-07-02 11:34

Jeg tror at vores lille land er ved at vågne op af "torne-
rosesøvnen" har lige fået en mail fra Aarhus Stifttidende
som har hørt "rygter" om min krig mod Breth, og meget
gerne vil skrive en artikel om det

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-07-02 11:50

her er hans mail:

<Kære Marianne Hellemose, jeg ser, at du samler materiale om og har har
startet en underskriftsindsamling mod dyrlæge Jens Breth Hansen, som vi har
skrevet meget om i Århus Stiftstidende.
Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om - og skrive en artikel om.
Venlig hilsen
Morten Svith
Århus Stiftstidende >

og her er mit svar

> Hej Morten
Det lyder rigtig godt, og det er jo jeres og Horsens
Folkeblads skyld at jeg blev opmærksom på Breth.

De artikler der var 10-12/ 7 var altså dråben, så jeg
har simpelthen "bombarderet" alt og alle med mails om
ham. Pt. er der en DR-journalist igang, og Dyrenes
Beskyttelse har også meldt sig på banen.

Vi er en gruppe "katte-tosser" på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ som synes at det er
forkasteligt at han får lov at fortsætte som dyrlæge, jeg
er den med bedst tid (og temperament) så jeg er udnævnt
som "general" men med alle medlemmer bag mig og støtte
og hjælp til arbejdet, vi udveksler ideer og synspunkter
på "nyhedsgruppen" dk.fritid.dyr.kat.

Jeg / vi vil på alle måder være behjælpelige med din
artikel om Breth, næst efter at få ham lukket, er det at
få gjort flest muligt opmærksomme på ham, så de kan
fravælge ham som dyrlæge.

Jeg vil se frem til at hører mere fra dig.

mange hilsner

Marianne Hellemose
Birketvej 272
4952 Stokkemarke
tlf. 54 71 22 12

Fra : Denise

Dato : 31-07-02 12:10

Hej Marianne
Synes bare det er så flot det du gør, du er bare skide god
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 31-07-02 12:37

Hej Marianne !

Du er sq en kvinde med " nosser "
Fint arbejde.

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-07-02 13:30

Nu har jeg lige haft et lille telefon- interwiev af Morten
Svith fra Århus stiftstidende, og forklaret hvorfor jeg
(fra Lolland) fik "interesse" for Breth i Jylland. Morten
har også fået vores hjemmeside-adresse og at det var
her på NG'en at debatterne blev taget. Så kryds fingre
og poter

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 02-08-02 07:54

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d47d845$0$17777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Nu har jeg lige haft et lille telefon- interwiev af Morten
> Svith fra Århus stiftstidende,

Her er så resultatet, som det ser ud på nettet.
http://www.stiften.dk/artikel:aid=75556

Mvh

Kenneth

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 08:57

Hmm er det så nu jeg skal være berømt....................
njaaaa nok snarere berygtet.

med lidt held kan det få andre af Breth's uheldige klienter
til at komme frem, det vil jeg krydse fingre for, så vi
kan få den sag begravet *begravet, he he det giver lidt
assosiationer, det ord i forbindelse med Breth*

Fra : AEK

Dato : 02-08-02 09:53

> Hmm er det så nu jeg skal være berømt....................
> njaaaa nok snarere berygtet.

Skidegodt Marianne !

Du er for sej ......*LÓL*
Kan forestille mig, at Breth bander dig laaaaangt væk - og du ånder blot
tættere i nakken...fedst !

/Anya & Tilde, som har det MEGET bedre.

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 10:18

Ja det bliver lidt spændende om jeg hører fra ham
eller måske hans advoKAT, nu at min adr. er offentlig-
gjort, he he han skal være så "hjertelig velkommen"
men han får f****** ikke Gevalia (kaffe)

Fra : AEK

Dato : 02-08-02 10:25

Dine misser vil sikkert ELSKE at få besøg af ham.....Grrr.

Har du hørt fra Ekstra Bladet og evt. DR og TV2 ?
Det ville jo være fedt , hvis det kunne komme videre ud i medierne.

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 10:52

Har lige netop fået en mail fra DR-journalisten, hun
er i fuld gang, hun har været ude på fødevaredirektoratet
for at se de sager de havde på ham, nu venter hun på
at direktøren fra dyrlægeforeningen skal komme hjem fra
ferie. Så sagen kører, selv om tingene tager lidt tid dels
fordi det er ferietid og så ved vi jo godt at det "offentlige"
kan være tungt at danse med, men hun slutter mailen
med at skrive *Men han er IKKE glemt*

Fra : Line Wolff

Dato : 31-07-02 13:31

Super, Marianne!!!!

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 31-07-02 13:41

Marianne du er bare super!

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-07-02 14:06

Har lige modtaget en mail fra DB's kredsformand i
Horsens. Hun vil besøge Breth på klinikken og konfro-
terer ham med det hun har og bede om hans kommentarer
til det

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 31-07-02 14:38

> Har lige modtaget en mail fra DB's kredsformand i
> Horsens. Hun vil besøge Breth på klinikken og konfro-
> terer ham med det hun har og bede om hans kommentarer
> til det

Sejt! Jeg glæder mig til at høre hvad der kommer ud af det besøg :)

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-07-02 14:57

Kredsformanden for DB har nu været i kontakt med
Breth, han ville ikke tale med hende, men henviste
hende til Dyrlæge Foreningen

Fra : Lene Vang

Dato : 31-07-02 21:47

BRAVO Marianne.
Du fortjener så sandelig en guldmedalje, for din flotte indsats.
Verden vil være noget bedre hvis der var nogle flere af din slags :)

--
Hilsen

Lene Vang

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d47e0a4$0$17833$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 31-07-02 18:43

Hej Marianne

Ja, jeg tager hatten af for dig, og håber vi får stoppet ham, det er jo ikke
et øjeblik for tidlig.

VH
Gitte

Fra : Pernille Scharff

Dato : 31-07-02 14:38

Marianne, du er en stjerne!!

/Pernille

Fra : Ragna Skott

Dato : 31-07-02 15:25

Godt gået, Marianne!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Inger Kaya

Dato : 31-07-02 15:42

Marianne - det er virkelig dejligt du har kræfter til at kæmpe SÅ
meget for vores kattes ve og vel. Håber virkelig at Breth bliver dømt
og smidt ud af dyrlægeforeningen. Helt sikkert havde vi boet i det
område havde han aldrig fået vores katte at se. Men denne sag kan også
være forgænger for andre... da der er andre tilsvarende sager rundt om
i Danmark.

Så suverænt godt gået - keep up the good work, Sweety

/ Inger ( & 4 x T)

On Wed, 31 Jul 2002 12:34:08 +0200, "marianne hellemose"

Fra : Jette

Dato : 31-07-02 16:20

"marianne hellemose" skrev:
> Jeg tror at vores lille land er ved at vågne op af "torne-
> rosesøvnen" har lige fået en mail fra Aarhus Stifttidende
> som har hørt "rygter" om min krig mod Breth, og meget
> gerne vil skrive en artikel om det

Jeg kigger langt efter dine Breth-indlæg i øjeblikket, og så snart jeg
ser noget med "Breth", kaster jeg mig grådigt over det... jeg synes
nemlig der er så fedt det du gør - Kæmpe klap på skulderen herfra
også...

Mvh. Jette

Fra : Eva

Dato : 31-07-02 21:30

Godt gået.
Det er tydeligt, at du kæmper med næb og poter
Jeg tager hatten af for dit store arbejde.
Lykke til.
Hilsen Eva
marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d47bd25$0$17774$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : nitsen

Dato : 02-08-02 08:01

> [...]
> rosesøvnen" har lige fået en mail fra Aarhus Stifttidende
> som har hørt "rygter" om min krig mod Breth, og meget

Godt Marianne - sådan nogen som ham skal have kniven - hrmpfff - har lige
læst artiklen - den er god - bare træls at sådan en mand er så svær at få
stoppet - men hvis det kan lykkes at få folk til at lade være med at bruge
ham - så stopper hans bix forhåbentlig med konkurs - skulle fryde min røv i
laser hvis den (grimt ord slettet pga censur) kom ned med nakken.

Pyha - jeg er glad for jeg havde gruppen her at læne mig op ad da jeg skulle
vælge dyrlæge til Frode i sin tid §

Mvh

Anita og Frode der synz det er for vaaaarmt og Agnes der er ved at tage
symaskinekørekort i køkkenet *gg*

Fra : Inger Kaya

Dato : 03-08-02 20:38

Er der nogen som har lavet et indlæg i fritid-dyr-hund om Breth....
der må jo også være nogle hundeejere der som kender (og ønskede at de
ikk gjorde) derinde ? De kan måske komme med nogle historier til
Marianne - dermed flere til samlingen....

/ Inger Kaya

Fra : Sander

Dato : 03-08-02 23:03

"Inger Kaya" <Tumling111@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikk gjorde) derinde ? De kan måske komme med nogle historier til
> Marianne - dermed flere til samlingen....

Nej, der har ikke været postet nogen indlæg i fritid-dyr-hund omkring Breth.

Vi har selv haft en hund, vaccineret og kastreret hos Breth engang. Ved ikke
om det var ham selv, der foretog indgrebet. Det gik heldigvis godt.
Vi valgte ham dengang, fordi han var den nærmeste dyrlæge, fra vores bopæl,
på det tidspunkt.

Efter at have læst med herinde, synes jeg bestemt det er værd, at advare
andre, så de kan undgå denne dyrlæge, så måske Maranne kan poste et indlæg
derinde ?

Det er i øvrigt et flot stykke arbejde Marianne. Anede intet om Breth, før
jeg læste herinde.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 04-08-02 07:39

Jeg er ikke selv på hunde-listen, "tør" ikke, jeg "kender"
nogle der ville flå mig hvis jeg fraterniserede med "fjenden"
men hvis en af jer som også bruger H-listen må I meget
gerne, i det hele taget alle dyre-lister, jo flere vi får "fat i"
jo bedre. Jeg sendte da det startede også en mail på
fritid.dyr og marked.privat.dyr uden respons, jeg vil
skrive lidt igen, og så er I (hunde/dyre-listere) meget
velkomne til at videre sende til de lister I er på.