Brugermanual til FTP_WS?
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 31-07-02 11:06

Jeg er ny her i gruppen, så bær venligst over med mig, ved evt fejl*S*

Min nye Hotelvært understøtter ikke FP opload og fortrækker hvis jeg bruger
FTP_WS. Dette program har jeg hentet nu, men jeg er tit i tvivl om brugen.
Er der nogen der ved om der findes en brugermanual, evt et IDG hæfte. om FTP
og især FTP_WS??

Venlig hilsen
Pernille

Fra : Erland Rasmussen

Dato : 31-07-02 17:18

Hej Pernille!
Her er en god manual på dansk. Kik lidt på den:

http://www.auh.dk/manual/dk/programmer.htm

Hilsen

Erland

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 31-07-02 18:38

Tusind Tak

VH Pernille

http://praxis-it.dk

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 31-07-02 18:24

> [...]
> Er der nogen der ved om der findes en brugermanual, evt et IDG hæfte. om FTP

Hej Pernille
Undskyld hvis jeg lyder lidt hovski-snovski,
men har du prøvet at kigge i help, der står
mange gode oplysninger.
Mrn ellers kan du besøge følgende side
http://www.ipswitch.com/Support/WS_FTP/tutorial.html
der er der tutorials.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 31-07-02 18:38

>har du prøvet at kigge i help<

Jeg er ikke så god til engelsk, og for at være helt sikker på at jeg har
fattet pointen prøver jeg denne vej*S*
men elelrs kender jeg godt til brugen af hjælp i tvivls tillælde*S*

VH Pernille