lopper
Fra : Gert Ramgaard

Dato : 31-07-02 09:27

Hej

Min kat har fået killinger, hold kæft hvor er de søde, men jeg har et
problem de har lopper, så har i et godt råd mod kattelopper. Som killingerne
der er 2 uger gamle kan tåle.
Vi har også hund så det kan blive et være loppecirkus til sidst.

MVH. Gert

Fra : Anita

Dato : 31-07-02 11:52

Hej.
Da jeg havde killinger opdagede jeg også lopper på de små. Jeg tog en lille
pincet og fiskede efter lopper efter anbefaling fra min dyrlæge, da han
havde oplevet flere døde killinger eter loppebehandling. Min missemor havde
7 killinger, så det var lidt af et arbejde. Men efter en uge var de alle
loppefri.

Hej fra Anita