MSI KT3 ULTRA RAID + XP 1700+ problemer
Fra : Budbil

Dato : 31-07-02 09:30

Problem :
Jeg har normalt har en Duron 700 siddende i (midlertidig mens jeg ventede på
XP 1700+ cpuen)
og der virker det hele perfekt. Da jeg modtager CPUen (XP 1700+) og sætter
den i første gang booter den umiddelbart fint op, men slukker helt ned da
den skal til loade Win XP, anden gang jeg forsøger at boote er der sort
skærm og keyboardet lyser i numlock,capslock og scrolllock og reagere ikke
hvis man trykker for at slå dem fra. Ellers lyder det som om den starter
normalt (Harddisken starter op normalt osv.)

jeg har prøvet at resette bios, uden held.

OS:
Win XP pro

Hardware :
MSI KT3 ULTRA RAID
AMD XP 1700+
Thermal Take 7+ Pro
Soundblaster Audigy
512 MB PC2700 DDR (2 blokke 1 samsung og 1 kingston)
ASUS TI4400
Jensen netværkskort

Fra : Bent Nielsen

Dato : 06-08-02 21:57

> [...]

> hvis man trykker for at slå dem fra. Ellers lyder det som om den starter
> normalt (Harddisken starter op normalt osv.)

Defekt CPU