Forskellige gasflasker ???
Fra : ole

Dato : 31-07-02 08:58

Hej med jer

Har lige fundet en cv til min søn, Knaus musketer, i gaskassen er der plads
til 2 gasflaser, men en alm. 11 kilo passer ikke med i holderne.
Hvad hulen er nu det for noget ?, skal det være nogle specielle nogle eller
er den kun til de små flasker fx 6 kilo eller letvægts flasker.

Med venlig hilsen

Ole M

Fra : PHK

Dato : 03-08-02 14:27

"ole" <ole@ifom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> er den kun til de små flasker fx 6 kilo eller letvægts flasker.

Campingvognene bliver lavet til mange forskellige markeder og dermed til
mange forskellige slags gasflasker. Måske passer de så ikke lige på den
danske ...

Jeg har også hørt om 11-kg´s gasflasker, der ikke kunne gå ind i gaskassen
på den (nye) campingvogn!

--
_
|_|