MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tilføj VIS SKRIVEBORD på hurtigstart
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-07-02 08:11

Hej

Jeg er kommet til at slette min VIS SKRIVBORD knap/genvej på min hurtig
start værktøjslinie.

Hvordan kan jeg tilføje den igen ?

Jeg kører Windows 2000.

--
Best Regards / Med venlig hilsen
___________

Fra : Morten

Dato : 31-07-02 08:25

> Jeg er kommet til at slette min VIS SKRIVBORD knap/genvej på min hurtig
> start værktøjslinie. Hvordan kan jeg tilføje den igen ?

Jeg kender ikke win2000, men i win98 er det genvejen til
C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Den må kunne kopieres til eller trækkes ned i bjælken.

Mvh.
Morten

Fra : Edmund

Dato : 31-07-02 08:42

Michael Vilhelmsen skrev:
> Jeg er kommet til at slette min VIS SKRIVBORD knap/genvej på min
> hurtig start værktøjslinie.
>
> Hvordan kan jeg tilføje den igen ?
>
> Jeg kører Windows 2000.

I 98, ME, XP kan man sådan.
Meld lige tilbage hvis det virker i 2000

Insæt nedenstående i en textfil og omdøb den til Show Desktop.scf

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

--
Mvh Edmund

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 31-07-02 09:53

"Edmund" <edm@os.invalid> wrote in news:3d4794b9$0$17785
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> I 98, ME, XP kan man sådan.
> Meld lige tilbage hvis det virker i 2000
>
> Insæt nedenstående i en textfil og omdøb den til Show Desktop.scf

> [...]

Det gør det !

Tak