Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugt udstyr, hvor?
Fra : Bjarne Haug

Dato : 31-07-02 06:27

Er der et sted i hovedstadsområdet hvor der med fordel kan købes brugt
fotoudstyr?
Selv er jeg interesseret i en Blitz, men som amatør er det 5000,- for et
originalt Nikon etc. for meget.

mvh
Bjarne Haug

Fra : max

Dato : 31-07-02 09:24

> [...]
> fotoudstyr?
> Selv er jeg interesseret i en Blitz, men som amatør er det 5000,- for et

Den blå avis, dk.marked.privat.foto, foto c/av, goecker, fotografica..
De tre fotobutikker har enorme udvalg, men alas de skal osse betale
hovedstads husleje, så priserne er "lidt" højere end hvis du køber privat.
Hvis det ikke er til Digilal kamera kan du måske bruge min sb24, den
er et monster... mvh max

Fra : Renholt Foto - Konto~

Dato : 31-07-02 10:26

Vi har også en del brugt udstyr på lager - se www.renholt.dk

Lars Møller

Renholt Foto
Nørregade 3
4600 Køge
Tlf. 56652260
Fax 56632160

www.renholt.dk www.renholtfoto.dk post@renholt.dk

Fra : max

Dato : 31-07-02 16:07

> Vi har også en del brugt udstyr på lager - se www.renholt.dk

Måske er det varmen.. Men Køge og Århus er ikke en del af
hovedstadsområdet.. endnu... Så selv om i sikkert er rigtig
dygtige, søde og rare i renholt er det lidt ved siden af det der blir
spurgt om...hm.. never mind.. nu ved vi i er der.. Næste gang jeg
er i Køge kigger jeg helt sikkert ind til mine nye goe venner i
Renholt Foto... mvh max.. Det er med Århus - det er bare varmen~

Fra : jesper

Dato : 31-07-02 16:40

"max" <maxarte@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske er det varmen.. Men Køge og Århus er ikke en del af
> hovedstadsområdet.. endnu

Det må være varmen Køger er sku da med til hovedstadområdet. Vi har S-tog
osv.
jesper

Fra : max

Dato : 31-07-02 17:15

> Det må være varmen Køger er sku da med til hovedstadområdet. Vi har S-tog
> osv.
> jesper

Jamen jeg er sku osse så snævertsynet.. Seføli ska Køge da osse ha lov
at være med i hovedstadsområdet.. puh ha.. Hva kalder man egentlig
folk fra Køge.. Ja jeg undrer mig bare.. mvh max

Fra : Lars Holst

Dato : 31-07-02 19:26

De hedder Køgensere

VH
LH

Fra : Bjarne Haug

Dato : 31-07-02 19:57

Køge eller ej hehehe
Tak for svarene, måske hopper jeg på cyklen derned.

mvh
Bjarne

Fra : ¸

Dato : 02-08-02 13:47

Hej Bjarne,

Har selv handlet en del brugt. De bedste sted med de billigste priser er
unden tvivl DBA - den blaa avis. Eneste problem er, at man selv skal få
udstyret checket hos en fotohandler, hvis man vil være 100% sikker på et
godt brugt køb.
Ellers har Photografica i Studiestræde et særdeles velassorteret brugtlager,
og ligeledes gælder det Foto/C på Gasværksvej eller Holbergsgade.

Held og lykke,

Mvh Michael
Bjarne Haug <haug@almostblue3d.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5xK19.30692$3k2.696573@news010.worldonline.dk...