Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Diopter ringen på Olympus E-10
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 30-07-02 23:21

Hej alle,

er der nogen der kan fortælle mig hvad et klik til højre/venstre på
diopter ringen på et Olympus E-10 svarer til i brille-styrke ?

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Gjøl

Dato : 31-07-02 16:34

Jacob Saaby Nielsen wrote:
> Hej alle,

Jeg kan ikke fortælle dig hvor meget du ændre med, jeg kan ikke finde
det i manualen.
Men mit E-20p indstilles på følgende måde (som manualen siger) kig på AF
mnarkeringen
inde i søgeren og drej ringen til højre eller vennstre indtil billedet
står
skarpt.
Sorry jeg kan ikke komme det nærmere.
Men leder videre på den medfølgende CD-Rom

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 31-07-02 19:20

In article <3d48036f$0$17819$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
canislupus@UDpc.dk says...

> [...]
> skarpt.
> Sorry jeg kan ikke komme det nærmere.
> Men leder videre på den medfølgende CD-Rom

Heysan

Jeg har nemlig også prøvet at lede efter det i manualen. Jeg har den
også i en udprintet version fra CD-ROM'en, men jeg kan intet finde. Der
MÅ da være en eller anden angivelse et sted af hvor meget det nu betyder
af styrke, og om det er + eller - (nær/langsynet).

Hvis du finder noget, vil jeg meget gerne høre i hvert fald

--
Jacob Saaby Nielsen