Dejligt vejr, men
Fra : Steen Johansen

Dato : 30-07-02 23:03

Dejligt vejr, men
Jeg er meget træt af at hver gang jeg er ved stranden bliver jeg
overbegloet af kvinder, der ikke kan holde øjne fra mig og min lækre krop
Nogle af dem har den frækhed, at de henvender sig til med noget sludder om
at de har set mig et andet sted eller totalt ukendte spørger mig om hvor de
kender mig fra
Når man har mit udsende er det noget der følger med og det har jeg igennem
årene vænnet mig til
Det der irriterer mig er at de tilsyneladende er fuldstændigt lige glade med
mit blændende intellekt
Det eneste de er interesseret i er min smukke krop
MvH Steen
Er der andre der også har det sådan?

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 31-07-02 08:56

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lige glade med
> mit blændende intellekt
> Det eneste de er interesseret i er min smukke krop

Ja - de fleste kvinder.

Kærlige hilsner
J¤mfruen) Der har lært at bære over, for det
er jo "kun" mænd ;)

Fra : H.O.T

Dato : 31-07-02 13:37

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvorfor har du postet dette inglæg i flere newsgroups???????
Henrik

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-07-02 20:38

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

> "J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor har du postet dette inglæg i flere newsgroups???????
> Henrik

Der er flere forskellige måder at anskue det på: Som et personligt problem
og som en rigtig dårlig vittighed, som en gang pladder
OK?
MvH steen

Fra : TOYZ

Dato : 31-07-02 15:37

Oh din stakkel..

Fra : Groover

Dato : 31-07-02 21:50

Altså, Steen, dit indlæg oser ikke ligefrem af blændende intellekt; mere af
vigtigmageri (fik Du den ?). Skal alle kvinderne hellere komme rendende og
sige: "Gud, hvor Du har et blændende intellekt", når Du ligger på stranden ?
Carsten

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-07-02 23:40

"Groover" <wagnercarsten@gmx.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> sige: "Gud, hvor Du har et blændende intellekt", når Du ligger på stranden

Carsten du skulle bare vide hvor svært det kan være, jeg har altid været af
den gernete type
og været plaget af det i mange år
MvH Steen

Fra : Frank Storm

Dato : 01-08-02 07:20

Nej hvor har du da bare et hårdt og uretfærdigt liv !!!!....du må jo
virkelig lide din stakkel....