Musik i samme stil...
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 30-07-02 22:25

Hej NG

Jeg leder efter et band som laver musik i stil med Papa Roach...
Det skal ikke være sådan at man slet ikke kan høre stemmen for musikken, og
desuden skal det være musik, og ikke bare larm, som andre rock-pop bands
producerer!

Mvh. Anders

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 31-07-02 17:06

"Anders Jacobsen" <andersjSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> desuden skal det være musik, og ikke bare larm, som andre rock-pop bands

Hej Anders

Linkin Park ,limp bizkit, system of a down, disturbed, tool, staind, Spirit
Fall( er et band jeg lige har fået et fedt nummer med - My Reason)

Hvis disse bands ikke falder i din smag, så skriv endelig igen, for der er
mange bands som minder lidt om dem....

Hvad synes du forresten om Papa's nye cd?? Jeg håber ikke de spiller alt for
mange af de nye til koncerten i vega til november, for så bliver den lidt
for stener....

Mvh
Rasmus Hauge

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 31-07-02 18:34

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@NO_SPAMliberalist.com> skrev i en meddelelse

> [...]
for
> mange af de nye til koncerten i vega til november, for så bliver den lidt

Koncerten er selvfølgelig i oktober.... den 9. hvis nogen er
interesseret....