zyxel Prestige 316
Fra : Jesper Have

Dato : 30-07-02 22:18

Hejsa alle sammen

Er der nogen der har prøvet evt. har en zyxel prestige 316 og der kan
anbefale den eller om det er noget lort ?

Med venlig hilsen
Jesper Have

Fra : NoA

Dato : 31-07-02 10:51

Hej,

Jeg har selv brugt ovennævnte i en kortere periode, indtil vi fik fælles
bredbånd i andelsforeningen. (OT: Så hvis du overvejer at købe en lettere
brugt, så har jeg en billigt til salg

Jeg er positiv overfor den. Hvorfor?.....
- Den er nem (meget nem) at indstille.
- Den er stabil
- Men jeg synes at den er en tand for dyr i butikkerne... 4000 - 5000kr. er
mange penge.
- (Og så kunne rækkeviden på den trådløse del godt være en smule bedre)

Mvh
Henrik L

Fra : Jesper Have

Dato : 31-07-02 12:03

Hej Henrik

Vil bare høre om det er noget der er OK at købe eller om man skulle finde
noget andet.

Med venlig hilsen
Jesper Have

Fra : Henrik L

Dato : 31-07-02 21:52

Hej igen,

> Vil bare høre om det er noget der er OK at købe eller om man skulle finde
> noget andet.

Det kommer jo så sandelig an på hvad dit behov er og om prisen også er en
vigtig faktor..
Samt hvor mange trådløse enheder du f.x. har brug for at slutte til her og
nu, og om du regner med at der kommer flere til foreløbigt?

Ingen tvivl om at Zyxel laver kvalitetsprodukter og at deres Prestige 316 er
en af dem.

Hvis du beslutter dig for at købe ovenstående kan jeg også anbefale deres
trådløse netkort (pcmcia) Zyair100, godt kram med en lækker software.. Men
igen Zyxel's produkter koster det mer' end mange af billigmærkerne.

Hvis du har yderligere spørgsmål inden du kaster dig ud i en evt.
investering, er du velkommen til at sende mig en e-mail.

Fortsat med venlig hilsen
H.Lindholm
tracktrekker@hotmail.com