MS Windows
briani 27239
Blå Skærm - Hjælp søges!!!!!!!!
Fra : Kalle Møller

Dato : 30-07-02 22:13

Hej
Jeg har følgende problem....
Når jeg starter explorer op går der et stykke tid så får jeg en blå skærm
hvor der står:
OE 0028:CO2FOBBF I VXD NVAP(02) + 00198DB.
programmet lukkes
Og følgende blå skærm kommer frem:
OP ved 24x : 015775B6
programmer lukkes.

Hvad sker der ?
Jeg kører 1400 mhz - 256 ram - windows 98 - har et mpower program der
optimerer ram - har prøvet at genindlæse win 98.
Hvad gør jeg for at løse problemet ?
På forhånd tak.

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 30-07-02 22:18

"Kalle Møller" <bse26612@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kører 1400 mhz - 256 ram - windows 98 - har et mpower program der
> optimerer ram - har prøvet at genindlæse win 98.

Hej Kalle

Jeg ville starte med at droppe mpower, og hvis det ikke løser roblemet, så
derefter se om ikke en ren installation af win98 med et minimum af
programmer, fx. kun IE, vil virke. Hvis det heller ikke virker, så er det
nok noget hardware, fx. ram'en.

Peter Brandt Jørgensen
peterbj@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 800 vitser!!!)

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 30-07-02 22:34

"Peter Brandt Jørgensen" <peterbj@peterbj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derefter se om ikke en ren installation af win98 med et minimum af
> programmer, fx. kun IE, vil virke. Hvis det heller ikke virker, så er det

Du har ikke installeret Norton antivirus vel ? Hvis ja - prøv at
afinstallere den...

Mvh

Jimmy

Fra : Leony

Dato : 31-07-02 08:54

"Kalle Møller" <bse26612@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> OE 0028:CO2FOBBF I VXD NVAP(02) + 00198DB.
> [...]

Har du Norman Antivirus installeret?
Hvis ja, så prøv at afinstallere den og installere den igen. Prøv at teste
om du får blå skærm med programmet afinstalleret.

Måske dine RAM er defekte. Du kan teste med dette program:
http://www.memtest86.com
Husk at læse installationsvejledningen.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Kalle Møller

Dato : 31-07-02 21:11

Har afindstaleret norton - ingen problemer siden da
Tak for hjælpen
Vil prøve memory check imorgen.