A7V 333 og 3xRam
Fra : Mons

Dato : 30-07-02 21:56

Har nu i snart et år kørt med 3x256 Apacher Pc2700 RAM uden nogle problemer
overhovedet. Men så hørte jeg fra en at hvis man sætter 3 RAM blokke i dette
board, så kører systemet 266 og ikke 333. Er det noget vrøvl, en
misforståelse eller hvad?

Hvor kan man se hvor hurtigt RAM mv. kører?

Mogens

Fra : Cleaner

Dato : 30-07-02 23:35

On Tue, 30 Jul 2002 22:56:03 +0200, "Mons" <mons@no.mail.com> wrote:

> [...]
>board, så kører systemet 266 og ikke 333. Er det noget vrøvl, en
>misforståelse eller hvad?
>
>Hvor kan man se hvor hurtigt RAM mv. kører?

Det kan man vha. SiSoft Sandra 2002 Pro........
http://www.3bsoftware.com/products/sandra.html

Cleaner

Fra : Finn og Angela

Dato : 03-08-02 22:08

> Det kan man vha. SiSoft Sandra 2002 Pro........
> http://www.3bsoftware.com/products/sandra.html
>
> Cleaner

- og i Wcpuid ..

finn