DR P4 Syd, Tirsdag Aften Kl. 21:03 til 22:~
Fra : Rasmus Birck

Dato : 30-07-02 21:05

Jeg har lige hørt den sidste ½ time af en livekoncert på P4Syd, men i
programmet på DR's side, står der bare "Livemusik præsenteret af Alan
Klitgaard" Men jeg fik kun med, at dem/ham der spillede hed noget med
"Banks" til efternavn. Var der nogen der hørte det samme, og evt. fik fat i
navnet.?

/Rasmus

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 30-07-02 21:55

Således skrev "Rasmus Birck" <rasmusbirck@dak.k64.dk> i
dk.kultur.musik Tue, 30 Jul 2002 22:04:54 +0200:

>Men jeg fik kun med, at dem/ham der spillede hed noget med
>"Banks" til efternavn. Var der nogen der hørte det samme, og evt. fik fat i
>navnet.?

Hvis det var noget blues-noget, så kan det have været Paul Banks.
Guitar og mundharpe er vist hans specialitet.

Knud
--
Np: HIROKO - Metropolis

Fra : Ole Damgaard

Dato : 31-07-02 01:45

> [...]
> Klitgaard" Men jeg fik kun med, at dem/ham der spillede hed noget med
> "Banks" til efternavn. Var der nogen der hørte det samme, og evt. fik fat

Det var Paul Banks i en livekoncert fra Gimle i Roskilde. jvnf:
http://www.dr.dk/p4/musiktema/
mvh ole