MS Windows
briani 27239
Ændre opløsning "on-the-fly"
Fra : Henrik

Dato : 30-07-02 20:44

Hejsa

Jeg har hentet programmet Powerstrip og lavet en genvej, så jeg blot skal
trykke på 2 taster for at skifte opløsning, istedet for gå ind i
skærmindstillinger osv.
Så langt så godt, men er der en måde man kan ændre til tv-out-mode på samme
elegante måde, evt. ved et andet program, det er lidt besværligt at skulle
helt ind på det sidste faneblad på skærmindstillingerne for at ændre det.

Mvh
Henrik

Fra : Edmund

Dato : 31-07-02 04:40

Henrik skrev:
> [...]
> samme elegante måde, evt. ved et andet program, det er lidt
> besværligt at skulle helt ind på det sidste faneblad på

Hvis det er et Geforce kort, dukker der så ikke en dialogbox op der
beskriver en tastaturgenvej Alt + c eller sådan noget.

Mvh Edmund

Fra : Henrik

Dato : 31-07-02 10:56

"Edmund" <edm@os.invalid> wrote in message

> Hvis det er et Geforce kort, dukker der så ikke en dialogbox op der
> beskriver en tastaturgenvej Alt + c eller sådan noget.
>
> Mvh Edmund

Det er et Kyro II