t65 synkronisering via WAP
Fra : Azazel

Dato : 30-07-02 20:39

så vidt jeg kan læse i manualen kan man synkroniere med en Kalender og
Adressebog på Internettet via WAP.

Hvordan virker det ?

Fra : Lide

Dato : 25-09-02 13:57

Jeg er ikke sikker. Jeg har også prøvet alverdens ting, men ved det ikke
(endnu).

Mvh. Morten

http://www.kandu.dk/

Fra : Ole Tranberg

Dato : 25-09-02 15:32

"Lide" <Lide.news@kandu.dk> skrev:

> [...]

Hmm.. .jeg kan ikke finde det oprindelige indlæg, men jeg kan da svare
her i stedet

Prøv at gå ind på <http://www.truesync.com/servlet/hclient>, her kan
man oprette en gratis demokonto, som man kan synkronisere med via wap.
Der er også en forklaring til hvilke indstillinger man skal lave på
telefonen - man skal bla. indtaste server, kalendersti, burgernavn,
password osv.

Når alt dette er gjort, kan du vælge "synkroniser" på telefonen (det
hedder den i hvert fald på min t39, mon ikke det er det samme med
t65?).

Det kan godt tage lidt tid, men telefonene skriver "synkroniserer"
så længe det varer. (Det er vel ved sådanne lejligheder at GPRS kommer
til sin ret (-: )

Desværre synes jeg ikke kalenderen er så god igen, men sådan er de
fleste web-kalendere jo.

--
Ole Tranberg

Fra : Azazel

Dato : 03-10-02 22:31

> Prøv at gå ind på <http://www.truesync.com/servlet/hclient>, her kan
> man oprette en gratis demokonto, som man kan synkronisere med via wap.

Det gjorde jeg så, men jeg kan nu ikke finde noget om hvordan man
syncronisere. Men web-kalenderen er da udemærket. MEn min telefon skal vel
vide en masse om hvordan den skal synkronisere.

> Der er også en forklaring til hvilke indstillinger man skal lave på
> telefonen - man skal bla. indtaste server, kalendersti, burgernavn,
> password osv.

Den har jeg ikke fundet så jeg er strandet her.