unlockprogram til Ericsson T39-T65-T68
Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 30-07-02 19:31

Hej alle nu har jeg fundet unlock programmet til T39-T65-T68 men om det
virker ved jeg ikke lige nu
men når jeg ved noget mere om det så kommer det op på min hjemmeside
unlockprogram offlogger.

--
Hilsen
Michael Adamsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-02 19:37

En gut der kalder sig noget så spøjst som "Unlock Ericsson Nokia
Siemens" skrev:

>Hej alle nu har jeg fundet unlock programmet til T39-T65-T68 men om det
>virker ved jeg ikke lige nu

Der findes utallige programmer der hævder at kunne unlocke det ene og
det andet - i de fleste tilfælde gør de ingenting, men i værrere
tilfælde ødelægger de telefonerne.

>men når jeg ved noget mere om det så kommer det op på min hjemmeside
>unlockprogram offlogger.

Jeg har endnu ikke set muligheden for at unlocke disse telefoner uden
at skulle betale pr. stk (via logging), med mindre man vil betale
titusindvis af kroner for udstyret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 30-07-02 21:05

Hej gut som kalder sig lasse her i NG
du skal bruge unlocker V4 og noget som hedder bootsafe til at unlocke dem
med
jeg har læst at det virker men jeg har ikke prøvet med dette program

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-07-02 21:26

>Hej gut som kalder sig lasse her i NG

Jeg HEDDER sørme også Lasse :)

>du skal bruge unlocker V4 og noget som hedder bootsafe til at unlocke dem
>med jeg har læst at det virker men jeg har ikke prøvet med dette program

Man skal høre meget... lad mig sige det sådan - jeg tror ikke på det
før jeg har set det.

Selvfølgelig sker der hele tiden nye ting - men for T39-, T65- og T68
er unlock-metoden vidst en af de mest beskyttede (selvom der ikke skal
bruges dongle som set med andre telefoner tidl.).

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 03-08-02 12:43

> [...]
> er unlock-metoden vidst en af de mest beskyttede (selvom der ikke skal
> bruges dongle som set med andre telefoner tidl.).

Så vidt jeg har læst mig frem til, kan omtalte software kun læse
sikkerhedskode på nuværende.Hvis man er heldig at få et 114 byte svar fra
telefon.

Mvh. Lars

Fra : Unlock Ericsson Noki~

Dato : 03-08-02 14:41

viser den ikke det her
117 sections founded
116 bootpackets loaded

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 04-08-02 09:40

"Unlock Ericsson Nokia Siemens" <maleren@hjemmefra.dk> skrev i en meddelelse
> viser den ikke det her
> 117 sections founded
> 116 bootpackets loaded

Nej, du skal først vælge en af boot pass. pakkerne og tryk start, derefter
read GDFS.Når du får et 114 byte readout i bootsafe skal du kopiere de
sidste 11 byte over i calculate og tryk Get code.Så har du sikkerhedskoden.
Men måske skal du prøve 50 gange med DEN SAMME PAKKE før du får boot pass.

Mvh. Lars
12Unlock.Dk
www.12unlocked.subnet.dk