MS Windows
briani 27239
problem med gæstebruger på win xp
Fra : :-\)

Dato : 30-07-02 18:52

Hej
Jeg har en maskine med win xp, jeg har installeret power strip og det funger
fint.
Når jeg så logger på som gæstebruger, så får jeg en fejl om at power strip
ikke er registreret ???? Det kommer den ikke og siger når jeg logger på som
mig selv. (administrator)
Er der nogen herinde der ved hvordan jeg kan omgåes det problem, så jeg
slipper for at kigge på den fejl-meddelse hver gang jeg logger på som gæst ?
Jeg har ligeledes et problem med musen, det er en logitech, hver gang jeg
logger tilbage som administrator, så har den glemt musse-opsætningen ??

Venlig hilsen
\bot

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-02 21:04

Tue, 30 Jul 2002 19:51:42 +0200, skrev ":-\)"
<botterne@image.dk>:

>Når jeg så logger på som gæstebruger, så får jeg en fejl om at power strip
>ikke er registreret ???? Det kommer den ikke og siger når jeg logger på som
>mig selv. (administrator)

Sikkert fordi, du kun har en-brugerlicens til programmet.

Der er nogen programmer, der kræver at man skal have en
flerebrugerlicens.

Fra : :-\)

Dato : 30-07-02 21:38

Hej Knud
Det var lige dig jeg håbede ville svarer på mit spørgsmål.
Du har sikkert ret og jeg takker for dit hurtige svar - det er vel ikke
sådan at du også har en løsning på mit musse problem ?

Venlig hilsen
\bot

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-07-02 00:27

Tue, 30 Jul 2002 22:37:49 +0200, skrev ":-\)"
<botterne@image.dk>:

>du også har en løsning på mit musse problem ?

Nej, desværre ikke.