Når en ny killing flytter ind
Fra : A Bolinder

Dato : 30-07-02 18:39

Hej.
Endelig er tiden kommet til at jeg skal ned og hente min nye lille killing
(på fredag). Jeg ville høre om der var nogle der havde nogle gode råd til
hvordan og hvorledes jeg skal gøre når den nye og min gamle kat(på 3 år)
skal mødes? Jeg er blevet anbefalet og lave en netdør i et værelse, sådan så
de kan se på hinanden, men stadig være hver for sig? Er der nogle derhar
erfaringer med dette?
Jeg håber der er nogle der ka hjælpe.
mange hilsener fra Maria

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-07-02 18:40

Hej Maria

På ng'ens hjemmeside (www.dk-fritid-dyr-kat.dk) er der en artikel om
sammenføring af katte under punktet "Adfærd" - link til artiklen er:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=18

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

"A Bolinder" <allan@mobil.dk> skrev...

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 20:03

Min erfaring.:

Du henter din killing, kører den hjem.

Mok den ud af transportkassen, åben alle døre og hold dig væk. De 2 katte
finder ud det af uden din hjælp.

Ikke noget pjevseri her. De vil med tiden finde ud af det. De har jo kun
hinanden.