MS Windows
briani 27239
søger et lille simpelt prog. til at tage b~
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 30-07-02 18:29

Det behøver ikke selv kunne lave en hjemmeside eller nogle andre "smarte" ting.
Skal bruge det til at tage billeder til en hjemmeside.. har søgt på tucows, men kunne godt tænke mig et freeware prog. uden alt for
mange "smarte" detaljer.

krav: skal kunne tage billeder hver 3.sek og op efter
Skal kunne sætte opløsning på billede

Alle forslag tages med kys hånd

--
Mvh Morten F.

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail

Fra : Jimmy Lerche

Dato : 30-07-02 20:39

"Morten Fjendbo" <dxl@NOSPAM@@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange "smarte" detaljer.
>
> krav: skal kunne tage billeder hver 3.sek og op efter

Hej Morten

Måske dette kan bruges ? http://www.truetech.com/webcam/freeware.html

Mvh

Jimmy

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 30-07-02 21:49

Jimmy Lerche wrote:
> "Morten Fjendbo" <dxl@NOSPAM@@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

kan desværre ikke bruge det.. da man ikke kan gemme de billeder man tager i et bestemt dir. det dir min web server bruger..

eller mange tak Jimmy

--

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-02 22:21