GoldMember anmeldelse (spoilerfri)
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 30-07-02 16:06

Så fik jeg set Goldmember mandag.

Efter at have været fjollet med de to første film igennem længere tid
så jeg meget frem til 3 afsnit i Austin Powers-saga'en.

Allerførst må jeg sige, at jeg ærligt talt var lidt skuffet. Men det
var jeg også første gang jeg så de andre film - de er vokset markant
efter talrige gennemsyn. Måske Goldmember gør det samme?

Dernæst skal det siges at fruen og jeg havde mange - MANGE - gode grin
og fnis i løbet af filmen. Humoren er lidt fladere end før - endnu
mere toilethumor - og jeg synes ikke altid at jeg kan genkende Dr.
Evil fra de gamle film. Han er mere løsrevet, og ikke så bundet af sig
selv. Og det synes jeg er lidt synd. Han mangler, "what the French
call a certain 'I Don't know what...'"...

Kan man lide de to første film, er jeg sikker på at man vil finde
mange sjove ting i GoldMember - men den når i mine øjne ikke højderne
fra The Spy Who Shagged Me - den var legendarisk!

Keld Petersen
Houston, TX

Fra : Ally

Dato : 30-07-02 18:02

Hej Keld!

> Så fik jeg set Goldmember mandag.

Jeg vil osse!!!!

> Efter at have været fjollet med de to første film igennem længere tid
> så jeg meget frem til 3 afsnit i Austin Powers-saga'en.

Me too! "The spy who shagged me" er legendarisk!

> Allerførst må jeg sige, at jeg ærligt talt var lidt skuffet. Men det
> var jeg også første gang jeg så de andre film - de er vokset markant
> efter talrige gennemsyn. Måske Goldmember gør det samme?

Nu har jeg ikke set Goldmember endnu, så det kan jeg ikke udtale mig om...
men jeg havde det på nøjagtigt samme måde med de to andre... især 2'eren.
Første gang, jeg så 1'eren, virkede den ret plat på mig... indtil jeg fik
den set 2. gang. Det er som om, man skal se dem mindst et par gange for at
få alle gags med.

> [...]
> selv. Og det synes jeg er lidt synd. Han mangler, "what the French
> call a certain 'I Don't know what...'"...

*GG*... Dr. Evil er det rene kult! "You're not quite evil enough. You're
semi-evil. You're quasi-evil. You're the margarine of evil. You're the Diet
Coke of evil, just one calorie, not evil enough."

> Kan man lide de to første film, er jeg sikker på at man vil finde
> mange sjove ting i GoldMember - men den når i mine øjne ikke højderne
> fra The Spy Who Shagged Me - den var legendarisk!

Fuldstændig enig med "The Spy who...". Jeg glæder mig vildt til Goldmember
kommer op!

> Keld Petersen
> Houston, TX

Ally
Skovlunde, Sjælland
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 31-07-02 15:44

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message news:<3d46c693$0$17820$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Fuldstændig enig med "The Spy who...". Jeg glæder mig vildt til Goldmember
> kommer op!

Med "den" holdning skal du nok komme til at hygge dig med filmen, det
er jeg sikker på...