Telmore - erfaringer?
Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 30-07-02 14:39

Hej NG!!

Jeg ved ikke om dette er det rette sted at spørge, men jeg forsøger.
Er der nogen der har gjort sig erfaringer med Telmore?
Hvor gode er de?? jeg ved det benytter TDC's net hvilket er fint - men har
de øvrige udfaldt, problemer eller noget nævne værdigt??
Jeg overvejer nemlig at skifte til dem.

Mvh Dennis

Fra : Devast8or

Dato : 30-07-02 14:47

Jeg har intet at udsætte på Telmore. Jeg har nu været kunde hos dem i ~2 år
og har aldrig haft problemer med dem. Thumbs up herfra.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-07-02 14:51

"Dennis Meng Hansen"
<dennis.fjerndette@dpnet.dk> skrev:
> Jeg ved ikke om dette er det rette sted at spørge,
> men jeg forsøger.

Det passer vist meget godt.

> Er der nogen der har gjort sig erfaringer med Telmore?

Ja, jeg har været kunder der i ca. 1½ år, jeg har også
fået meldt min bror og min kæreste ind.

> Hvor gode er de?

De bedste jeg har været kunde hos, af andre teleselskaber
tæller TDC, Telia, Tiscali og Orange.

> jeg ved det benytter TDC's net hvilket er fint - men har
> de øvrige udfaldt, problemer eller noget nævne
> værdigt?

Nej.

> Jeg overvejer nemlig at skifte til dem.

Det kan du gøre med ro i sindet ;)

Mvh.
Mikael

Fra : Fischer

Dato : 30-07-02 14:58

> Jeg ved ikke om dette er det rette sted at spørge, men jeg forsøger.
> Er der nogen der har gjort sig erfaringer med Telmore?

Det spørgsmål har været stillet mange gange før.

Min vurdering er, at et godt stykke over 90% af Telmore's kunder giver
selskabet absolut topkarakter.
Gode priser og god service.
Så det kan du vist roligt gøre .........

*Fischer

Fra : **TRADS**

Dato : 30-07-02 15:09

Absolut der bedste jeg har prøvet...
Også efter hvad man læser rundt omkring,Det "sundeste" selskab mht. økonomi.

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-07-02 21:21

**TRADS** skrev i et tidliger indlæg:
> Absolut der bedste jeg har prøvet...
> Også efter hvad man læser rundt omkring,Det "sundeste" selskab mht.
> økonomi.

Ja først var det Tiscali der skulle til at lukke til jul.
Nu er det Orange der er på røven. Godt at jeg flytter til Telmore til
september.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 02-08-02 17:47

"**TRADS**" <trads@maskulin.dk> skrev i en meddelelse
> Absolut der bedste jeg har prøvet...
> Også efter hvad man læser rundt omkring,Det "sundeste" selskab mht.
økonomi.

Ja de suger vidst godt til sig af de andre selskabers kunder! Jeg har selv
været tilfreds kunde i lidt over et år...
Jeg skriver mest sms'r så jeg halverede min telefonregning i forhold til da
jeg havde sonofon variant...

Søren