Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash kort læser
Fra : Jacob

Dato : 30-07-02 14:38

Ligger de alle sammen på ca 500,- ??? kan ikke finde dem billigere ?

Fra : Lars Holst

Dato : 31-07-02 01:07

Du kan såmænd købe en kortlæser af mig da jeg har en i overskud.
Det er en Lexar Combo model GS-UFD-20SA-TP
Oprindelig kostede den lidt over kr. 1000,-
Den kan tage både S/M ; CF og PC Cards

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 31-07-02 07:23

> Ligger de alle sammen på ca 500,- ??? kan ikke finde dem billigere ?

I min søgen for et par uger siden fandt jeg en RiData Flash-læser, der kan
læser "alle" 5 formater hos www.itbutikken.dk til 238,- Jeg fik den dog
aldrig købt, så jeg ved ikke om den er god. Hos www.prc-data.dk kan du også
få en PQI 5 in 1 læser til 295,-

mvh Frank