MS Windows
briani 27239
Hvor hentes filen fra?
Fra : Jones

Dato : 30-07-02 14:27

Jeg har et program, som henter en fil. Kan man i Windows/DOS finde ud af
fra, hvilken adresse den bliver hentet fra, eller findes der programmer, der
kan finde ud af det?

MVH Jones

Fra : Anders Lund

Dato : 30-07-02 20:24

Jones <jones1024@hotmail.com> wrote:

> Jeg har et program, som henter en fil. Kan man i Windows/DOS finde ud af
> fra, hvilken adresse den bliver hentet fra, eller findes der programmer,
> der kan finde ud af det?

Prøv at bruge kommandoen "netstat" i en commandoe prompt. Den viser de
forbindelser du har til netværket - herfra kan du se hvilken server
programmet taler med.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Jones

Dato : 30-07-02 20:53

"Anders Lund" <news@anders.adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at bruge kommandoen "netstat" i en commandoe prompt. Den viser de
> forbindelser du har til netværket - herfra kan du se hvilken server
> programmet taler med.

Mange tak for hjælpen. Jeg nåede dog i mellemtiden selv at finde en løsning,
nemlig funktionen Webhistory i Norton Firewall.

MVH Jones