Novell Licensen
Fra : Michael Hein

Dato : 30-07-02 14:10

Hejsa

Jeg ved godt dette ikke er helt det rigtige forum, men jeg leder med lys og
lygte efter "gamle" Novell licenser, da vi har en del kunder det stadig
gerne vil have de gamle versioner. Så hvis du eller dit firma ligger inde
med en licens i ikke bruger.. er jeg køberen, hvis vi kan blive enige om
prisen!

Mvh
Michael Hein

Fra : MJ

Dato : 30-07-02 14:41

> Så hvis du eller dit firma ligger inde
> med en licens i ikke bruger.. er jeg køberen, hvis vi kan blive enige om
> prisen!

Hvad er en gammel licens ? Hvilken version er den ældste du kan bruge ??

MJ

Fra : Michael Hein

Dato : 02-08-02 06:47

Jeg kan vist bruge de fleste, men gerne fra version 3.2 og op.