Spændende dildoer
Fra : Anita

Dato : 30-07-02 13:41

Hejsa folkens

Faldt lige over denne side med specielt designede dildoer. Jeg synes
de ser flotte og spændende ud i forhold til meget af det "pangel" man
ser... Men man skal nok have pengepungen iorden for at lege med...

Ta' et kig:
http://www.cakenyc.com/gallery/

/Anita

Fra : Ally

Dato : 30-07-02 16:44

Hej Anita!

> [...]
> de ser flotte og spændende ud i forhold til meget af det "pangel" man
> ser... Men man skal nok have pengepungen iorden for at lege med...

Aldrig har jeg set flottere dildoer! Meeen... med sølvstander kommer prisen
nok et godt stykke over de mere gængse gel-dildoer. Og en diamantbesat
pisk??? Flot men vel knapt så brugbart. Jeg ville i hvertfald ikke nænne at
bruge den

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Severus Snape

Dato : 30-07-02 19:55

On Tue, 30 Jul 2002 17:43:38 +0200, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>pisk??? Flot men vel knapt så brugbart. Jeg ville i hvertfald ikke nænne at

og alle på stativ - lige til at stille på kaminhylden!

Fra : Ally

Dato : 30-07-02 20:10

> og alle på stativ - lige til at stille på kaminhylden!

Hehe... stakkels svigermor, når hun kommer på besøg! "Det er en tv-antenne
mor"

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Groover

Dato : 30-07-02 22:08

Er de nu også bedre, bare fordi de har sølvstandere og sligt ? Jeg
foretrækker noget, der passer i størrelse, hårdhed og form. Resten er
ligemeget.
Hils
Carsten

Fra : Anita

Dato : 30-07-02 22:30

"Groover" skrev

> Er de nu også bedre, bare fordi de har sølvstandere og sligt ? Jeg
> foretrækker noget, der passer i størrelse, hårdhed og form. Resten
er
> ligemeget.

Helt enig, rent anvendelsesmæssigt. Men derfor kan disse jo godt være
flotte. Jeg synes da det er spændende, at se noget der er helt
anderledes end det man kender. Og hvor der samtidigt er kredset for
detajlerne...

> Hils
> Carsten

Det skal jeg gøre *hehe*
Venligst Anita

Fra : Groover

Dato : 31-07-02 21:52

Eller mener Du: "der er kræset for detaljerne" ? Det er noget andet.

Fra : Anita

Dato : 02-08-02 19:20

"Groover" <wagnercarsten@gmx.de> skrev i en meddelelse
> Eller mener Du: "der er kræset for detaljerne" ? Det er noget andet.

Hehe, ja det var helt klart dét jeg mente...

/Anita