Nørrebro-erobringen er om seksualitet.
Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-02 13:33

Nørrebro-erobringen er om seksualitet.

Moses-oprør mod omskæring?

MosesHansen hjemmesiden www.watchman.dk tager alvorligt at
nydansker-gruppen TariQah på Nørrebro forlanger de uomskårne ausradiert fra
bydelen

TariQah skriver at

"Vore drenge må ikke gå i bad med andre, for muslimske drenge er omskåret og
må ikke vise sig: for man er uden hud og altid klar til at lave børn.

Danskerne er selv ude om voldtægt af deres piger, for de beskytter ikke
deres piger, og urene piger er ikke beskyttet af den hellige Koran"

[NB Der står intet i koranen om at voldtægt er OK over for nogle mere end
andre]

"Videre docerer helligkrigerorganisationen at danskerne har ingen kraft og
tro - Derfor er de svage og vi er stærke.....Kvinden får mandens kraft i
sig, når de bliver gift, men hun kan ikke give kraft. Nun bliver som et dyr,
hvis hun får en dansk mands kraft ind i sig. Hun bliver uren og vanærer
islam. "

Om danske kvinder tilføjes, at de
"lever urent og drikker og knepper med nye mænd hver weekend, og de skal ud
af vores område".

Hverken Naser Khader, Qareshi Kamal eller nogen af de mange muslim og andre
indvandrer organisationer har taget afstand fra Nørrebro-for-Islam
erklæringen, som har været i medierne i ugevis nu. De tier og samtykker -
til at danskere er "dyr." og kvindens kraft er nul hvis ikke en penis uden
hud har givet hende kraft.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Martin Kristensen

Dato : 30-07-02 18:34

Bo Warming wrote in message ...
> [...]
beskytter ikke
>deres piger, og urene piger er ikke beskyttet af den hellige

Omskæring er imho et perverst overgreb mod små børn, på linie med
den værste form for pædofili, og burde have været forbudt for
længst. Det kan godt være at det er en gammel tradition, men det
gør det jo ikke bedre.

Citat fra en diskussion om emnet i tv-serien Seinfeld:

Elaine: Kramer, it's a tradition.

Kramer: Well, so was sacrificing virgins to appease the gods, but
we
don't do that anymore.

Jerry: Well, maybe we should...

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Bo Warming

Dato : 30-07-02 19:56

"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message
> [...]
>
> Elaine: Kramer, it's a tradition.
>
> Kramer: Well, so was sacrificing virgins to appease the gods, but

Nu er jeg ikke verdens mest pædofili-hysteriske menneske, men jeg vil ikke
sammenligne omskæring med pædofili.
Især for drenge, gror det oftest sammen hurtigt.

Men ritualet linker til Allahs krav om at Abraham skulle ofre Isak, og nu
får de lov kun at ofre en ring af forhuden som gudens krigsbytte og
ydmyghedstegn overfor himmelherskeren.

Omskæring viser at de står os fjernt - der er en middelalder og en
oplysningstid de ikke har været igennem.
De kan ikke integreres - og seksulitetsproblemerne er et mareridt og et
pinligt forsømt dss-emne, for de ser kvinder som en ager der skal dyrkes
børn på og kun det, og vort friheds og lighedsyn, kan de ikke lære på få
generationer.

Der står sex og sjov i vore øjne, der stod dollars i Joakim von Ands øjne,
og der står erobring i muslimernes øjne - og det giver ikke godt sex og
samliv.

Min datter var en kort tid kæreste med en araber - han var helt i lommen på
sin mor, så det varede ikke længe.

Hvem har et bud på minoritetsproblemers løsning, når shariakrav om dødsstraf
til bøsser kommer på banen. Her er et stort dss-relevant problem.

Iøvrigt har en del af mine sæddonorer været omskåret og hævdet at det ikke
gør glans penis mindre følsom - lissom kondom ikke mindsker sensitivitet.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 31-07-02 00:36

Bo Warming wrote in message ...
>"Martin Kristensen" <cruSpAmSuCkSzer@gjk.dk> wrote in message

>Nu er jeg ikke verdens mest pædofili-hysteriske menneske,

Det er jeg heller ikke, men med "den værste form for pædofili"
mener jeg f.eks. voldtægt af spædbørn. Det kan vi vel alle være
enige om at være imod.

> men jeg vil ikke
>sammenligne omskæring med pædofili.
>Især for drenge, gror det oftest sammen hurtigt.

Det jeg mente var at det er et uhyggeligt overgreb mod et barn at
skære i dets kønsorganer, på linie med at voldtage det. Jeg kan
ikke se at det skulle være bedre eller finere at tage en kniv og
begynde at snitte i et lille barns vagina eller penis, end en
voksen mand der stikker sit stive lem op i en lille pige.
(Undskyld det lidt "grafiske" sprogbrug.)

Jeg ved godt at mange betragter omskæring af drenge som et
harmløst indgreb, men det bunder nok mest af alt i at man ikke
vil fornærme jøder og muslimer. Men hvad hvis de ofrede jomfruer
til guderne, skulle man så også bare være tolerant fordi det er
en del af deres fine gamle kultur?

> [...]
om dødsstraf
>til bøsser kommer på banen. Her er et stort dss-relevant

Enig - men de fleste er nok mest til hyggesnak, og den slags ting
gider man ikke bryde hovedet med at tage stilling til.

>Iøvrigt har en del af mine sæddonorer været omskåret og hævdet
at det ikke
>gør glans penis mindre følsom - lissom kondom ikke mindsker
sensitivitet.

Fint nok, men man kan sikkert også finde folk der har været
voldtaget som barn, der ikke har taget så meget skade. Det ændrer
ikke på min holdning til at det principielt er forkert, og at jeg
nødigt ville have været udsat for den slags som barn.

Mvh.
Martin Kristensen

Fra : Bo Warming

Dato : 31-07-02 09:01

> Det er jeg heller ikke, men med "den værste form for pædofili"
> mener jeg f.eks. voldtægt af spædbørn. Det kan vi vel alle være
> enige om at være imod.

Hvis medicinmand, rabbi eller bedstefar med sin pik udvidede nyligt fødte
pigers skede til bristepuniktet and then some i en juleaftensatmosfære, hvor
hele slægten sang og var glade og stolte, så ku det nok accepteres og ikke
give traumer.
Babyer skriger ofte når de skal døbes - so what! Det udvikler lungerne at
skrige (sae man engang)

> [...]
> voksen mand der stikker sit stive lem op i en lille pige.
> (Undskyld det lidt "grafiske" sprogbrug.)

Vaccinationer og mandel-polyp-fjernelse er ofte rituelle mere end
sundhedsgavnlige.
Pige-omskæring karikeres , men selv hvis klitoris amputeres, så ka en
harmonisk pige godt få orgasme

> [...]
> vil fornærme jøder og muslimer. Men hvad hvis de ofrede jomfruer
> til guderne, skulle man så også bare være tolerant fordi det er

Vi ofrer unge til narkomani - ved at forbyde narko. Vi er ikke bedre end
azteker og mayaer.

> [...]
>
> Enig - men de fleste er nok mest til hyggesnak, og den slags ting
> gider man ikke bryde hovedet med at tage stilling til.

Alle kan lide at bryde deres hoved, hvis det fører til at de selv kommer ud
som moralske vindere, og nogle fjendebilleder bekræftes.

> [...]
> ikke på min holdning til at det principielt er forkert, og at jeg
> nødigt ville have været udsat for den slags som barn.

Min barndoms helvede var at jeg skulle ha tanters strikkede uldsweathre på,
og de bi'er på min sarte hud, og fordi jeg ikke havde andre traumer, kom
dette til at fylde meget.

Der er så meget der er principielt forkert - vi må vise proportionssans.
Vedr alle sexualitets-problemer er der tale om et SLAG DER ER VUNDET og vi
går mod øget tolerance,ofte langsomt og ti skridt frem og ni tilbage. Så jeg
ser ikke min trailblazer indsats vedr privatiseret sæddonorformidling som
særlig vigtig. Andre spørgsmål er langt mere afgørende for kommende
generationer af danskeres lykke.

Fra : Chap

Dato : 01-08-02 20:21

On Wed, 31 Jul 2002 10:00:51 +0200, "Bo Warming"
<Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote:

>Pige-omskæring karikeres , men selv hvis klitoris amputeres, så ka en
>harmonisk pige godt få orgasme

Er der eksempler på det? I så fald der der måske noget om G-punktet
alligevel - nogle sex-eksperter siger nemlig det ikke i sig selv kan
give orgasme, men at det indirekte er clitoris der er ansvarlig
(selvom de godtnok sidder noget langt fra hinanden).
Men det kunne da være interessant at høre om der er nogen omskårne
kvinder der har erfaring med det. Det kunne måske kaste lys over det
her.

Bortset fra det ser jeg stadig intet der retfærdiggør kvindelig
omskæring. Det er en handling der udelukkende bygger på
mandsschauvinisme og kvindeundertrykkelse, og jeg kan ikke se noget
som helst konstruktivt i den for kvindens vedkommende (selvom mange af
dem sikkert er hjernevasket til at tro og sige noget andet).

>Vi ofrer unge til narkomani - ved at forbyde narko. Vi er ikke bedre end
>azteker og mayaer.

I den sidste ende er alle veloverbevist om at de gør det rigtige, det
er regeringen nok også når den forbyder narko. Det kedelige er bare at
uvidenhed nok ofte skaber mere lidelse end bevidst gemenhed.
Gemenheden bliver oftest gennemskuet og standset med det samme,
uvidenhed kan vare i generationer.

Chap

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-02 20:51

"Chap" <chap@address.invalid> wrote in message

> [...]
> Men det kunne da være interessant at høre om der er nogen omskårne
> kvinder der har erfaring med det. Det kunne måske kaste lys over det

I Afghanistan hvor jeg arbejdede to år, diskuterede jeg det med mange hvide,
der havde boet længe i landet, og som kendte den engelsktalende elite særlig
godt.
Nogle berettede at omskæring er ceremoniel og overfladisk. Andre berettede
at orgasme var velkendt af mange, også når pigen var omskåret.
I Information fortalte to herboende muslimske piger i en artikel, at
omskæring ikke mindsker sexnydelse.
Jeg har været sammen med en pige der fik orgasme ved at blive slikket på
overarmen.
Alt sker mellem ørerne - clitoris og gpunkt overdrives af uvidenskabelig
populærlitteratur incl porno.

> [...]
> som helst konstruktivt i den for kvindens vedkommende (selvom mange af
> dem sikkert er hjernevasket til at tro og sige noget andet).

De lande, vistnok især Somalia, hvor sammensyning, clitorisfjernelse og
infektion forekommer , kan måske foretage det i en højtidelig og lyhkkelig
fest, hvor det ikke er værre for barnet end dåb og vaccination hos os.
Men tvang om sådant viser at de er middelalderlige og ikke kan integreres.

> [...]
> uvidenhed nok ofte skaber mere lidelse end bevidst gemenhed.
> Gemenheden bliver oftest gennemskuet og standset med det samme,

Politikerne ved godt at liberalisering ville skabe et lykkeligere samfund,
men USA tillader ikke sådant og de vandt WW2.
Især i eget land ønsker de lovreligion og forbud.
Problematiseringen af pædofili kommer også fra Guds eget land.
God ond forenkling er der offentlige stillinger og magt i.
(Dette er hvad jeg finder vigtigst og mindst kendt i debatten - men jeg er
også enig i dine betragtninger)

Fra : Chap

Dato : 01-08-02 19:51

On Wed, 31 Jul 2002 01:35:51 +0200, "Martin Kristensen"
> [...]

>voksen mand der stikker sit stive lem op i en lille pige.
>(Undskyld det lidt "grafiske" sprogbrug.)

Jeg synes faktisk det første er betydeligt værre - det giver jo
uoprettelige fysiske mén. Især hos piger, der jo helt mister evnen til
seksuel tilfredsstillelse (det må da være dybt frustrerende at skulle
men ikke at kunne - seksualdriften forsvinder vel ikke fordi man
fjerner clitoris?). Omskæring af små piger er efter min mening den
værste og mest fornedrende form for seksuel mishandling der
eksisterer.

Ved pædofili er det derimod nok de færreste tilfælde hvor det giver
direkte fysiske men, og det giver jo heller ikke nødvendigvis altid
psykiske mén. Og psykiske mén kan ofte behandles - det kan fysiske
amputeringer mig bekendt ikke.

Omskæring af drenge har jeg også svært ved at se formålet med. Naturen
plejer som regel at have en hensigt med de ting den gør, og da forhud
er noget alle drenge fødes med, er der ikke tale om en individuel
afvigelse fra normen der skal rettes, som f.ex. ved uregelmæssige
tænder.

Chap

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-02 20:56

> [...]

> er noget alle drenge fødes med, er der ikke tale om en individuel
> afvigelse fra normen der skal rettes, som f.ex. ved uregelmæssige

Måske stenaldermænd løb meget og ville få slidt glans penis derved, hvis
ikke forhud beskyttede.
Jeg har ikke hørt fra omskårne mænd at de har ulemper.
Men danskere er klogt dovne, og er aldrigt hoppet på det helt unødvendige
pjat - hvilket mange kristne i USA er.
Jeg mener ikke der er grund til at blande sig i denne mini-ondskagb mod
børn - der er så meget andet der er vigtigere.
Men at muslimer er så extremt fixerede på dette "must", viser at de lever i
et helt andet univers end os - noget med næsegrus underkastelse og ikke
"frihed , lighed og broderskab"

Fra : Martin Kristensen

Dato : 01-08-02 21:07

Chap wrote in message ...

> [...]
den
>værste og mest fornedrende form for seksuel mishandling der

Exactly my point. De fleste er enige om at seksuelt misbrug af
små børn er det værste der findes, og samtidigt accepterer vi
mere eller mindre omskæring. Det er der ingen logik i. Begge ting
er afskyelige og burde helt klart være forbudt, imho.

> [...]
>er noget alle drenge fødes med, er der ikke tale om en
individuel
>afvigelse fra normen der skal rettes, som f.ex. ved

Jeg har hørt at det skulle være af hygiejniske grunde, men det
holder ikke i et moderne samfund hvor alle går dagligt i
brusebad. Hvis drenge lærer at hver gang de er i bad, så trækker
de forhuden tilbage og vasker sig, så opstår der ikke 'nakkeost'.
Kun hvis det ikke er muligt at trække forhuden tilbage kan jeg se
nødvendigheden for et minimalt operativt indgreb, som naturligvis
skal foretages under bedøvelse af en læge.

Mvh. Martin Kristensen