MS Windows
briani 27239
hvor får den den pagefile mem fra??
Fra : Ejvind \"SoulWalker\~

Dato : 30-07-02 13:37

[14:34] <@SoulWalkR> Memory Usage: Usage: 343/512MB (66.99%) º |||||||--- º
Virtual Memory: Usage: 50/2048MB (2.43%) º ---------- º Page File: Usage:
207/482MB (42.87%) º ||||------

Det er de data der kommer ud af det. Men jeg har slået pagefile fra på begge
drev jeg har og derfor skulle den slet ikke have en pagefile andet end det
den bruger i ram (har 512). Hvorfra får den så de 2048? så meget plads har
jeg ikke engang på c:\ hvor windows befinder sig.

Operating System: Windows XP Professional, Service Pack 1, v.1050 (5.1 -
2600)

/SoulWalker

Fra : Anders Lund

Dato : 30-07-02 20:28

Ejvind <email@REMOVEetoft.dk> wrote:

> [14:34] <@SoulWalkR> Memory Usage: Usage: 343/512MB (66.99%) º |||||||---
> º Virtual Memory: Usage: 50/2048MB (2.43%) º ---------- º Page File:
> Usage: 207/482MB (42.87%) º ||||------

Det ligner noget mIRC script / program. Har jeg ret?

> [...]
> end det den bruger i ram (har 512). Hvorfra får den så de 2048? så meget
> plads har jeg ikke engang på c:\ hvor windows befinder sig.

Det kan være at script/programmet ikke kan finde ud af det, når der ikke er
nogen PagFile.

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix