Siemens C35 - logo og ringetoner
Fra : Ingrid

Dato : 30-07-02 08:54

Jeg er absolut begynder på mobiltelefon område så bær lige over med mig hvis
jeg stiller et dumt spørgsmål.

Jeg har lige købt en Siemens C35 og har et par spørgsmål:

1. Hvordan kommer man af med de åndsvage ander som går rundt på displayet
når man tænder telefonen og også når man slukker den.

2. Kan man lave sin egen logo og få den uploaded til telefonen ? Hvordan gør
man det ?

3. Kan man lave sin egen ringetone og få den uploaded til telefonen ? Hvad
for en program kan man bruge til at lave en ringetone og hvordan kan den
uploades ?

På forhånd mange tak for hjælpen !

Ingrid

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 30-07-02 09:45

"Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> Jeg er absolut begynder på mobiltelefon område så bær lige over med mig
hvis
> jeg stiller et dumt spørgsmål.

Der er ingen spørgsmål, der er dumme

> Jeg har lige købt en Siemens C35 og har et par spørgsmål:
>
> 1. Hvordan kommer man af med de åndsvage ander som går rundt på displayet
> når man tænder telefonen og også når man slukker den.

Menu, indstillinger, telefon, display og animation fra

> [...]
> for en program kan man bruge til at lave en ringetone og hvordan kan den

Køb et datakabel, som tilsluttes din serielport
Download programmet s25atonce som kan downloades fra: www.s25atonce.de
Programmet er på tysk, men leg lidt med det - det er et godt lille program

mvh Lars Bøgvad

Fra : Ingrid

Dato : 30-07-02 11:10

Tak for hjælpen !