sphaeren - KBH part2
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 30-07-02 10:05

Jeg søger dette nummer, og vil gerne vide hvor fanden man kan få fat på det
henne. Part1 kunne downloades, men kan dette nummer også det??
Stereo studio anede ikke hvem de var!!

Fra : Bling Bling

Dato : 30-07-02 16:07

Dette nummer kan ikke downloades. Det skulle gerne udkomme inden for den
nærmeste fremtid, men kun på vinyl.
Der er vist også planer om at det skal med på en FCK compilation på et
senere tidspunkt

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-02 18:00

Bling Bling wrote:

> Dette nummer kan ikke downloades. Det skulle gerne udkomme inden for den
> nærmeste fremtid, men kun på vinyl.

Det udkommer på en vinyl-ep 31. august iflg. Helt Sikkert Recs.
Releasefesten afholdes i Baryske i København, så de sælger den sikkert
også (check evt. baryske.dk om den sælges online).

-Karsten

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 09-08-02 18:27

Jamen jeg takker for infoen, så må jeg nok hellere lige få en bestilt, og få
lavet min pladespiller........

By the way.....cool mellem navn der!!!!!

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <strandgaard@rocketmail.com> skrev i en
meddelelse news:3D53F51E.8DB8F5EC@rocketmail.com...