MS Windows
briani 27239
Guide til domæner i Windows 2000
Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 10:47

Davs

Er der nogen der kender en god guide til domæner i Windows 2000 - Altså
ligesom et IDG hæfte, som er meget grundlæggende

Mvh
Daniel-San

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 30-07-02 16:25

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Davs
>
> Er der nogen der kender en god guide til domæner i Windows 2000 - Altså
> ligesom et IDG hæfte, som er meget grundlæggende

Hvad er det specifikt du har et problem med ?

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 18:11

> Hvad er det specifikt du har et problem med ?

Davs Madsen...

Det var sådan set bare et link til en side eller lignende, der forklarer
hvad det kan bruges til og hvordan man sådan lige sætter det op - Synes ikke
det står nogen steder....

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 31-07-02 08:55

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote in message news:<ai6ha2$1loa$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
> hvad det kan bruges til og hvordan man sådan lige sætter det op - Synes ikke

Hello again !

Tjaa, Microsoft har nogle gode step-by-step guider på deres
hjemmeside. Her er linket til win2000 guiderne:

http://www.microsoft.com/windows2000/techinfo/planning/walkthroughs/default.asp

Det er mest om planlægning, men det kunne måske bruges. Det giver da
en rimelig god indsigt i det... (synes jeg ihvertfald)

Ellers skal du nok ned til boghandleren og finde f.eks. "Windows 2000
for dummies" !

Venlig hilsen
Peter Østrup Madsen