MS Windows
briani 27239
Windows 2000 lukker ikke ned :-(
Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 09:45

Davs

På min maskine, så slukker den ikke når jeg lukker den ned. Ikke engang den
lille dialog med "Saving you settings" kommer frem. Den loader bare ganske
kort tid og går så bare i stå. Jeg har roddet lidt med Power Management, men
har ikke haft noget held.

Nogen ideer?`

Mvh
Daniel-San

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-08-02 20:58

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Nogen ideer?`

ACPI... Kig lidt på det. Kan ikke huske hvad der skal gøres.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Daniel-San

Dato : 02-08-02 09:01

> ACPI... Kig lidt på det. Kan ikke huske hvad der skal gøres.

Det skal som regel bare slås til, men jeg har ikke muligheden for at gøre
det