GRATIS MOBIL
Fra : JESPER

Dato : 16-02-01 01:55

DETTE ER IKKE LØGN ELLER SNYD...

FÅ EN GRATIS MOBIL TELEFON OG GRATIS ARB. I 6 MÅNDER
DU BETALER KUN FOR DET DU SNAKKER.

http://4hot2you.subnet.dk/

Fra : Christian Erritsø

Dato : 16-02-01 04:16

Mail sendt til Abuse@stofa.dk

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-02-01 05:24

Fri, 16 Feb 2001 01:55:19 +0100, skrev "JESPER" <maage@get2net.dk>:

>FÅ EN GRATIS MOBIL TELEFON OG GRATIS ARB. I 6 MÅNDER
>DU BETALER KUN FOR DET DU SNAKKER.

1. Hvor råber du? At skrive med store bogstaver betragtes som at råbe.
2. Opslag for hjemmesider hører ikke hjemme i

Post det venligst i en relevant gruppe, som er

Du kan læse om de forskellige grupper på usenetlinket i min signatur.
Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil der er
sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører hjemme i
netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Finn

Dato : 16-02-01 13:29

"JESPER" <maage@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> DETTE ER IKKE LØGN ELLER SNYD...
>
> FÅ EN GRATIS MOBIL TELEFON OG GRATIS ARB. I 6 MÅNDER
> DU BETALER KUN FOR DET DU SNAKKER.
>
> http://4hot2you.subnet.dk/

Du burde måske tænke dig lidt om inden du starter med at råbe om gamle
nyheder i et ikke dertil indrettet forum.

Mvh Finn

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-02-01 15:22

> http://4hot2you.subnet.dk/