Nokia 2110 - et par spørgsmål
Fra : Jesper Lindholt Bach

Dato : 30-07-02 11:20

Hej Gruppe, lige et par hurtige spørgsmål :

Jeg har en Nokia 2110 med handfrisæt + holder til bil med, jeg skal bruge
den til min sejlbåd, da jeg jo kan sætte en antenne op i masten, og på den
måde få bedre dækning.

1. Er der nogen der ved noget om handfri til sådan en
(ledningsforbindelserne fra den holder man sætter den i) der er en : Rød og
sort ledning. - regner med den er til bilbatteriet - så er der en blå og en
gul tilbage - nogen forslag. ?

2. jeg har egentlig 2 stk. Nokia 2110 - den ene hedder NHE-4NX og den anden
hedder NHE-1XN, når man kigger bagpå (lige under batteriet - er der ngen
forslag til hvad forskellen er ?

3. Er det korrekt forstået, at de gamle mobiltelefoner sendte med en større
styrke en de nye (Nokia 2110 sender med 600 mw. hvad sender de nye med )?

Mvh

Jesper

Fra : Cassandra

Dato : 30-07-02 12:10

> [...]
og
> sort ledning. - regner med den er til bilbatteriet - så er der en blå og

Rød = 12v+
Sort = - / stel
Blå = tændings føler ( bruges ikke for så slukker telefonen når du tager
tændingen )
Gul = radio mute ( Der er nogle radioer der kan mute når telefon ringer )
Håber det besvare dit spørgsmål MHT. monteringen, ellers så mail mig for
mere hjælp.

Mvh
C@ss

"Unlocker Of The North"

Fra : JMo.

Dato : 30-07-02 18:26

On Tue, 30 Jul 2002 12:19:48 +0200, "Jesper Lindholt Bach"
<jlb@jlb.dk> wrote:

>2. jeg har egentlig 2 stk. Nokia 2110 - den ene hedder NHE-4NX og den anden
>hedder NHE-1XN, når man kigger bagpå (lige under batteriet - er der ngen
>forslag til hvad forskellen er ?

NHE-1XN er Nokia 2110, NHE-4NX er Nokia 2110i - du kan kende dem på at
2110'eren har stump-antenne, mens 2110i har udtræk.

Endvidere havde 2110'eren et lidt mindre batteri end 2110i'eren -
andre forskelle kan jeg ikke lige huske - men det er jo også ved at
være længe siden (- sidst jeg rodede med sådan en var vidst i
'97)

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 30-07-02 21:50

"Jesper Lindholt Bach" <jlb@jlb.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en Nokia 2110 med handfrisæt + holder til bil med, jeg skal bruge
> den til min sejlbåd, da jeg jo kan sætte en antenne op i masten, og på den
> måde få bedre dækning.

Husk du har en max rækkevide på 30 km mener jeg det er.
--

Mvh. Kai Hoffmann
Vil du modtage mindre spam, så kig på: