Nørlund allerede på lørdag !!
Fra : Erik O.

Dato : 16-02-01 01:55

De heldige, der ikke skal på arbejde , kan købe Nikolaj Nørlunds nye
Rhonda Harris-plade i Baden Baden i Kbh. på lørdag, den 17.2.01.
Men ikke nok med det, Nørlund tropper selv op kl. 13.00 og hjælper med at
ekspedere.

Venlig hilsen

Erik.

Fra : Erik O.

Dato : 17-02-01 14:39

> [...]
> Rhonda Harris-plade i Baden Baden i Kbh. på lørdag, den 17.2.01.
> Men ikke nok med det, Nørlund tropper selv op kl. 13.00 og hjælper med at

Hæ, hæ. Jeg nåede det sgu' alligevel - fik endda Nørlunds signatur ! Hvor er
det fedt at være barn igen...
Og så skal jeg nok holde kæft. For denne gang.
Venlig hilsen
Erik.