Asus P4S333-VM
Fra : Søren Lauritsen

Dato : 28-07-02 21:00

I Asus nye bundkort
http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4s333-vm/overview.htm, er der
integreret både lydkort, grafikkort og netkort. Men hvordan ser det ud med
kvaliteten på div. extra komponenter. Hvad svarer lydkortet eksempelvis til?
Det skal kun bruges til at afspille musik over mit anlæg og div. film. Men
er det beregnet til det?

Nogle der har erfaringer??
+Søren, Aalborg

Fra : Razer

Dato : 31-07-02 08:16

"Søren Lauritsen" <NOSPAMlautir@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til?
> Det skal kun bruges til at afspille musik over mit anlæg og div. film. Men

Nå¨endelig virkede Asus's Hp så jeg kunne kikke lidt på dit
kort...eventuelle kort!!

LYD:
Lydkortet er ok til afspilning af musik og lign, og så er den vist ikke
så meget længere men da det er det du vil bruge den til er det jo helt fint

Hvis du en dag før større ønsker kan du jo bare købe et og sætte i maskinen
og så deaktivere det onboard lydkort.

Netkort:
Det er et standart chip der kan køre 10/100 Mbit så det er ok... det er
der intet i vejen med og skal nok virke fint.
Igen kan du altid sætte nyt i og så bare deaktivere det gamel hvis du skulel
få andre ønsker til dit netkort, men der er vist ikke så meget at sætte på
det.

Grafikkort:
Se her er der en del at sige......
Hvad vil du med din Puter??? Hvis du vil spille og bare få lidt god grafik
ville jeg holde nallerne langt væk fra Mobos med onboard grafik, da det er
YDERST sjældent at der er et chip på der kan bare en lille smule..
Men skal du kun lave behandlinger i windows uden spiludskejlser i 3D klassen
kan det da bruges men så er den ikke længere.

Personligt ville jeg så godt som aldrig købe et mobo med onboard Grafik,
specielt fordi jeg bruger min PC til spil.

Jeg håber at det bare hjalp en smule..

Med venlig hilsen

Thomas