Eksisterer Epox?
Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 28-07-02 15:11

Eksisterer bundkortfabrikanten Epox ikke længere? Eller er det
bare http://www.epox.com der er ude af drift?

Er der evt alternative steder mankan hente en bios-opdatering til
et EP-7KXA ?

Thomas L. Christensen, Svendborg

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 28-07-02 15:15

"Thomas L. Christensen" <tlc@get2net.dk> skrev:

> Eksisterer bundkortfabrikanten Epox ikke længere?

Jow da.
Siden er bare nede lige PT.
De er nok blevet 'Kakked'.

> Eller er det bare http://www.epox.com der er ude af drift?

Jep.

www.tweak.dk måske...

--
Venligst >> Rasmus.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-07-02 16:02

Thomas L. Christensen skrev bl.a.:

> Eksisterer bundkortfabrikanten Epox ikke længere? Eller er det
> bare http://www.epox.com der er ude af drift?

Mjoe... det tror jeg nu nok.

> Er der evt alternative steder mankan hente en bios-opdatering til
> et EP-7KXA ?

Deres FTP server er da stadig i live. Prøv der.
ftp://ftp.epox.com/

--
Lars

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 28-07-02 16:49

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> wrote:

>Deres FTP server er da stadig i live. Prøv der.
>ftp://ftp.epox.com/

Hey, 1000 tak. Ved hjælp af Google's cache lykkedes mig at finde
ud af hvilke filer jeg skulle bruge, så nu skal der sgu'
bios-opdateres her...

Thomas L. Christensen, Svendborg

Fra : Steen B

Dato : 28-07-02 17:00

Deres Hollandske side virker da ok

www.epox.nl

/Steen

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 28-07-02 18:19

Steen B <steen-b@mail.tele.dk> wrote:

>Deres Hollandske side virker da ok
>
>www.epox.nl

Ja, på den side jeg fandt i Google's cache så jeg godt der var et
link til en server i holland - men da havde jeg allerede fundet
de oplysninger jeg skulle bruge.

Thomas L. Christensen, Svendborg

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-07-02 20:43

"Thomas L. Christensen" <tlc@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eksisterer bundkortfabrikanten Epox ikke længere? Eller er det
> bare http://www.epox.com der er ude af drift?
>
> Er der evt alternative steder mankan hente en bios-opdatering til
> et EP-7KXA ?

Jeg bruger altid Epox.de

Claus