Min computer fryser :-(
Fra : izeqb

Dato : 28-07-02 10:34

Hejsa alle.
Jeg har lige købt en 1200 mhz duron og en titan køler. Det kører
egentlig fint nok, jeg har stresset cpu'en op på 54 grader, men ellers
ligger den omkring de 50.

Men jeg har et problem. Engang imellem fryser min computer, bare sådan
uden videre.

Min computer havde stået tændt i nat og downloadet nogle filer. Og kl.
04:30 frøs den.

Jeg kører win2000 m. 96 mb ram. På et A7V bundkort.

De programmer der var akrive da den frøs var:

Noget software til min trådløse mus.
Norton Antivirus (ikke auto protect)
ZoneAlarm
Asus Probe
eDonkey2000 og Bot.

Jeg tænkte at jeg måske var så heldig, at der var en der kunne spore
problemet ud fra det jeg skriver?

Jeg håber ihvertilfald i vil komme med et bud.

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-07-02 11:27

> Norton Antivirus (ikke auto protect)

Norton Antivirus var årsagen til mine problemer i tidernes morgen. Prøv at
afinstallere det og se om ikke dine problemer forsvinder.

/Kenneth

Fra : izeqb

Dato : 28-07-02 12:39

On Sun, 28 Jul 2002 12:26:49 +0200, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_aka_marlboroman@hotmail.com> wrote:

>Norton Antivirus var årsagen til mine problemer i tidernes morgen. Prøv at
>afinstallere det og se om ikke dine problemer forsvinder.

Lidt OT, men hvad vil i så anbefale istedet (hvis vi antager at det er
NA der er prolemet)?

Med Venlig Hilsen,
Hjalte

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 28-07-02 12:53

> Lidt OT, men hvad vil i så anbefale istedet (hvis vi antager at det er
> NA der er prolemet)?
>

> Med Venlig Hilsen,
> Hjalte

Jeg selv bruger F-Secure. Det fungere helt uden problemer.

/Kenneth

Fra : Martin K

Dato : 28-07-02 11:35

izeqb wrote:
> Jeg kører win2000 m. 96 mb ram. På et A7V bundkort.

Nu er 96 MB ram jo heller ingenting til Win2000. Minimum (efter min
definition) er nok 128...

--
Martin K

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 28-07-02 11:48

izeqb <isak@city.dk> har med klæbrige fingre ramt tastaturet på en
måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Jeg kører win2000 m. 96 mb ram. På et A7V bundkort.

Min W2K Pro maskine med PII 350 Mhz er en ren nydelse siden jeg
opgraderede fra 64 MB ram til 196 MB ram. (Det var den ikke før)

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"

Fra : Lars Hansen

Dato : 28-07-02 12:15

izeqb <isak@city.dk> wrote in news:79e7kuk9qjpqpi0eftpj7mq8mgrv611lu3@
4ax.com:

> [...]
> problemet ud fra det jeg skriver?
>
> Jeg håber ihvertilfald i vil komme med et bud.

der har været nogle probs. med diverse edonkey bots, og de er ikke længere
anbefalet. Der er 'hacks', der kan få hele din puter til at fryse med
botten

Fra : Claus S.

Dato : 28-07-02 12:23

"izeqb" <isak@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 04:30 frøs den.
>
> Jeg kører win2000 m. 96 mb ram. På et A7V bundkort.
>
> De programmer der var akrive da den frøs var:

Asus Probe er nu heller ikke lige frem et af de programmer, der er kendt for
sin stabilitet.
Skrot den og brug SpeedFan i stedet for.

Mvh.
Claus Sørensen

Fra : Martin K

Dato : 28-07-02 12:28

Claus S. wrote:
> Asus Probe er nu heller ikke lige frem et af de programmer, der er
> kendt for sin stabilitet.
> Skrot den og brug SpeedFan i stedet for.

Det ved jeg nu ikke. Den nyeste version - 2.17.03 - er da meget stabil og
kører uden problemer! Det gjorde de gamle ikke...

--
Martin K

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-07-02 15:36

Imponerende
Det har også kun taget Asus x år at lave en stabil Asusprobe
Jeg kan kun anbefale speedfan.

Mvh Henrik

Fra : Claus S.

Dato : 28-07-02 19:04

If you at first don't succeed - then try and try again ;)

Claus